پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۲۲ نفر آزاده در قید حیات در استان داریم گفت: در راستای سالروز ورود آزادگان حرکت نمادین آزادگان با لباس اسارت در شهر بیرجند را خواهیم داشت.

شعار سال: مهدی نارمنجی اظهار داشت: امسال در راستای 26 مردادماه سالروز ورود آزادگانبرنامه همایشی به صورت استانی در مرکز خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری همایش سالروز ورود آزادگان اطلاع‌رسانی شده که این برنامه با حضور همسران آزادگان همراه شودافزود: قبل از برگزاری این همایش قرار است آزادگان خراسان جنوبی به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بروند.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: از دیگر برنامه‌های سالروز ورود آزادگان، غبارروبی مزار شهدا توسط آزادگان استان در قطعه دو مزار شهدا روز پنج شنبه ساعت 17 برگزار خواهد شد.

نارمنجی با بیان اینکه قرار است در قالب حرکت نمادین آزادگان دو دستگاه اتوبوس حامل این عزیزان در مرکز استان حرکت کند افزود: از دیگر برنامه‌های سالروز ورود آزادگان شرکت در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه خاوران، شرکت در نمازجمعه و مسئولیت تمامی قسمت‌های نمازجمعه آن روز توسط آزادگان که به صورت نمادین با لباس اشارت انجام می‌شود همچنین همایش پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی اظهار داشت: 28 مرداد ماه اردویی با مشارکت تمامی آزادگان استان به استان اصفهان خواهیم داشت.

نامرنجی با اشاره به اینکه از آزادگان خراسان جنوبی 222 نفر در قید حیات هستندافزود: اعزام خانواده‌های شهدا به ارودهای قم، کرمانشاه، سرعین اردبیل، مشهد و طبس از برنامه‌های این بنیاد از اول امسال بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرگزاری تسنیم، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 1487991:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین