پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به تمامی آزادگان ایران اسلامی به ویژه آزادگان دلیر این استان تبریک گفت.

شعارسال: در پیام علی اوسط هاشمی استاندارسیستان وبلوچستان آمده است: 26مرداد ماه سال 1369، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام، انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز ایران پر افتخار در خاورمیانه پر آشوب در سایه دلاورمردی اسوه های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تاسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه توزی دشمنان هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سر افرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار شدند، فرارسیدن این روز غرور آفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25مرداد1396، کدخبر: 6206124: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین