پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برخی وزرای پیشنهادی روحانی مناسب با برنامه‌های دولت نیستند.

شعارسال: ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ، در ارزیابی از وزرای پیشنهادی روحانی در دولت دوازدهم، اظهار داشت: آقای روحانی برای اینکه بتواند 4 سال پیش‌رو را مدیریت کند، برنامه‌ها و ملاحظاتی را داشته که براساس آن تیم اجرایی خودش را انتخاب کرده است.

وی افزود: این نکته برای ما حائز اهمیت است که رئیس‌جمهور بتواند با قوت و قدرت تمام برنامه‌هایی که ارائه داده و مردم به‌ واسطه آن رای دادند، اجرا کند. این مجموعه باید بتواند شرایط کشور را در حوزه اقتصادی و فضای کسب و کار به سمت توفیق پیش ببرد و بتواند پشتوانه اقتدار و استقرار یک نظام توسعه‌یافته مناسب در کشور باشد.

فرامرزیان با بیان اینکه روحانی شاید به‌ دلیل ملاحظاتی نتوانسته برای برخی وزارتخانه‌ها از افراد قوی‌تری استفاده کند، گفت: این مسئله منجر به این شده که وزرای پیشنهادی، وزرای مناسب با برنامه‌ها نیستند و اگر این ملاحظات نبود، می‌توانست افراد موثرتر و قوی‌تری انتخاب کند که بتوانند عملیات اجرایی را بهتر پیش ببرند.

دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه وزرا باید در مورد برنامه‌های‌شان و نحوه تحقق آن وفاق کنند، اظهار داشت: امیدواریم اگر ویژگی‌های لازم در یک وزیر جمع نشده و انتظارات را برآورده نمی‌کند، تیم اجرایی که انتخاب می‌کند و برنامه‌هایش بتواند انتظارات مردم را برآورده کند.

وی افزود: انتظار ما از نمایندگان مردم این است که وزرا را متناسب با برنامه‌ای که ارائه می‌دهند و دفاعی که در اجرای برنامه‌شان دارند، بسنجند و اگر وزیری توانست چنین ظرفیتی ایجاد کند به وی رای دهند. رای دادن به وزیری که برنامه مناسب ندارد و توان اجرای برنامه‌هایش را هم ندارد، مناسب نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:22مرداد1396، کدخبر: 1489692: www.tasnimnews.com
 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین