پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
رئیس پلیس‌راه استان سمنان از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر سمنان - ساری خبر داد و گفت: تردد خودروهای سنگین از جمله اتوبوس و تریلی از این مسیر ممنوع است.
شعارسال: سرهنگ حسن خسروجردی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان به استان مازندران دچار مشکلات عدیده‌ای شدند که رفع آن در دستور کار پلیس‌راه و اداره راه ترابری قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی نقاط در فولاد محله و محور ساری - کیاسر از مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز استان سمنان هستند بیان کرد: رفع خطرات احتمالی این نقاط در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان اذعان کرد: تا تکمیل فرآیند ایمن‌سازی این نقاط محدودیت ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین مانند اتوبوس و تریلی در این نقاط ممنوع می‌شود.

وی با بیان برخی نکات ایمنی برای تردد در این مسیرها تأکید کرد: این محدودیت از سوی هردو استان سمنان و مازندران در حال اجرا است و تا اطلاع ثانوی خودروهای سنگین برای رسیدن به مقصد مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

خسروجردی تصریح کرد: پیچ‌های طولانی و مداوم، دره‌های بلند و باریک بودن جاده در مسیرهای مازندران -ساری از مهم‌ترین مشکلات این محور هستند.

وی ایمن‌سازی و کاهش خطرات احتمالی در این مسیر را یکی از اولویت‌های پلیس‌راه استان سمنان عنوان کرد و گفت: تأمین امنیت و حفظ جان مسافران رسالت‌های مهم این ارگان است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تردد خودروهای دارای مجوز از سوی اداره راهداری و پلیس‌راه مازندران را بلامانع دانست و خاطرنشان کرد: برخی از وسایل نقلیه مانند اتوبوس‌ها که برای جابه‌جایی و بازدید گردشگران در این مسیر در حال تردد هستند می‌توانند با رعایت کامل قوانین ایمنی از این مسیر عبور کنند.

وی افزود: رانندگان خودروهای سواری نیز در صورت رعایت قوانین ایمنی مجاز به عبور از مسیرهای مازندران - کیاسر و فولاد محله هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23مرداد96، کد خبر:1490999 ، www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین