پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد گفت:تا پایان امسال تقاضا برای صدور سند مالکیت بروز می شود.

شعارسال: سعید محوری افزود: درکهگیلویه وبویراحمد بیشترین تقاضاها مربوط به واحد ثبتی یاسوج بود و تلاش می کنیم تا پایان سال در زمینه اجرای این قانون تمام تقاضاها بررسی و بروزرسانی شوند.

وی گفت :اصلاح روش های سنتی وکاهش مراجعه مردم به واحدهای ثبتی یکی از مهمترین برنامه های ثبت اسناد این استان است.

محوری تحول در سامانه ثبت اسناد و املاک را بسیار حساس وحائز اهمیت دانست و اظهار کرد: اجرای طرح پستی در کهگیلویه وبویراحمد گامی مهم برای کاهش مراجعه ی مردمی است.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح از پارسال تاکنون شاهد کاهش مراجعه کنندگان به واحدهای ثبتی بوده ایم که رضایت مندی مردم را نیز در پی داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در چند سال اخیر با توجه به سیاست های مقام عالی سازمان ثبت اسناد در راستای برنامه پنج ساله به سوی استفاده از فن آوری نوین، ارتقا سرعت و دقت در ارائه خدمات، کاهش مراجعه مردم ، ارتقا سلامت اداری و نظارت و کنترل قدم برداشته شده است.

وی افزود: نمونه بارز آن صدور سند کاداستر با قید مختصات هندسی است و در آینده نزدیک اسناد مالکیت به صورت کارت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

محوری بر اهمیت سند دار شدن اراضی ملی به نام دولت در استان تاکید کرد و گفت: این کار جلوگیری از تصرف اراضی ملی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 15 دی 1394، کدمطلب: ۵۴۵۰۴۲۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین