پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
مدیر امور خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه شهادت حضرت جوادالائمه(ع) توسط شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور خبر داد.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عماد دخانی با بیان اینکه ویژه برنامه شهادت امام جواد(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: ویژه برنامه شب، روز و شام شهادت امام جواد(ع) در سراسر کشور از سوی شبکه جوانان رضوی(شجر) تدارک دیده شده است.

وی با اشاره با اینکه برنامههای شهادت امام جواد(ع) از شب شهادت آغاز خواهد شد، افزود: ویژه برنامه شب شهادت آن حضرت بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد و مراکز فرهنگی مراکز استان های کشور برگزار می شود.

در این مراسم سخنرانان مطرح کشوری آموزه‌های زندگی در سیره امام جواد(ع) را تبیین می کنند و مداحان اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی شهادت نهمین امام شیعیان می‌پردازند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29مرداد1396، کدخبر: 1496635: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین