پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
رئیس اتحادیه آرایشگران مرد همدان گفت: تعداد ۲۰۲ آرایشگاه مردانه دارای پروانه کسب در همدان فعالیت می‌کنند.

شعار سال: علی عدالتی مرفه با بیان اینکه در همدان 202 آرایشگاه مردانه دارای پروانه کسب فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: 80 واحد صنفی آرایشگاه مردانه در همدان پروانه فعالیت یکساله دارند و 30 تا 35 واحد نیز در دست اقدام برای اخذ پروانه کسب هستند.

وی با اشاره به اینکه آرایشگاه‌های مردانه به سه درجه یک، درجه دو و ممتاز تقسیم می‌شود، افزود: برای تعیین و درجه بندی آرایشگاه مردانه 23 ضابطه قانونی پیش بینی شده و اگر واحد صنفی موفق به اخذ تمام این مراحل شود به درجه ممتازی می‌رسد.

رئیس اتحادیه آرایشگران برادر همدان بیان کرد: در درجه بندی آرایشگاه مردانه مکان جغرافیایی و در واقع بالای شهر و پایین شهر بودن ملاک نیست بلکه آرایشگاه باید بتواند آیتم‌های را اخذ کند.

وی تصریح کرد: اگر یک آرایشگاهی بتواند ضوابط خاص را که اتحادیه پیش بینی کرده را رعایت کند از درجه دو به درجه یک و ممتاز ارتقاء می‌یابد.

عدالتی مرفه عنوان کرد: متراژ مغازه، سابقه صنفی مغازه، لوازم و امکانات که به مشتری ارائه می‌شود مانند صندلی برقی، تهویه مطبوع، آبگرم، شستشو و... در ارتقاء درجه آرایشگاه مردانه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر همدان تعداد سه آرایشگاه مردانه با درجه ممتاز فعالیت می‌کنند، گفت: در همدان 113 آرایشگاه مردانه با درجه یک و 201 واحد نیز درجه دو هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران برادر همدان با بیان اینکه هزینه آرایش داماد براساس توافق طرفین است و دستورالعملی مبنی بر قیمت گذاری این خدمت از سوی آرایشگران وجود ندارد، عنوان کرد: تخلف خاصی در مورد ارائه خدمات از آرایشگران نداریم و معدود مواردی مبنی بر خراب شدن مو داریم که این شکایت نیز بیشتر به زیاد و یا کم کوتاه شدن موی س مشتریان اشاره می‌کند.

وی قیمت اصلاح ساده موی سر را در آرایشگاه‌های درجه یک را هشت هزار تومان دانست و تأکید کرد: قیمت اصلاح ساده موی سر در آرایشگاه‌های درجه دو نیز شش هزار و 500 تومان است.

عدالتی مرفه در بخش دیگری از سخنانش به هزینه‌های بالای برق در آرایشگاه‌های مردانه اشاره کرد و افزود: هزینه‌های برق، مالیات و آب در آرایشگاه‌ها بالا بوده و اکثر آرایشگران توان پرداخت چند صد هزار تومان پول برق را ندارند.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته ماشین اصلاح موی سر 18 هزار تومان بود که به 180 هزار تومان افزایش یافته و موتور سشوار از چهار هزار تومان به 44 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه آرایشگران برادر همدان گفت: آرایشگران مردانه برای بیمه تأمین اجتماعی باید ماهیانه 270 هزار تومان پرداخت کنند و با جمع هزینه‌های چند صد هزار تومانی برق، آب و مالیات با درآمدهای آرایشگران مطابق نبوده و آرایشگاه‌ها در پرداخت این هزینه‌ها با مشکل مواجه هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم،تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 962225: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
زحمات این قشر زیاده. اما احدی از اونها هم به پول مصوب قانع نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین