پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده از توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق و ارائه تخفیف برای مشاوره ازدواج ‏از یکم تا هفتم شهریورماه، مصادف با هفته ازدواج خبر داد‎.‎
شعارسال: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده از توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق و ارائه تخفیف برای مشاوره ازدواج ‏از یکم تا هفتم شهریورماه، مصادف با هفته ازدواج خبر داد.

ناصر صبحی قراملکی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده در ‏گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به تبیین برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته ازدواج که از یکم ‏شهریور‌ماه سال جاری، مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز می‌شود پرداخت و گفت: اصلی ‏ترین برنامه برای این هفته برگزاری همایش ازدواج و جوانان است که به دلیل مشکلات مالی از سال ۹۳ تا کنون اجرایی نشده و ‏به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ازدواج و جوان طی هفته ازدواج سال جاری برگزار نمی‌شود، گفت: به دلیل حجم بالای کاری در این ‏هفته از برگزاری این جشنواره خودداری می‌کنیم تا تحت شعاع سایر برنامه‌ها قرار نگیرد اما در صورت تأمین بودجه لازم طی ‏نیمه دوم شهریورماه اجرایی می‌شود.

صبحی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته ازدواج را جلوگیری از صدور حکم طلاق در دادگاه‌ها دانست و گفت: ‏امامان جماعت در خطبه‌های نماز جمعه در مورد اهمیت ازدواج و ملاک‌های انتخاب همسر به منظور افزایش آگاهی‌های جوانان ‏به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان‌ها با محوریت ‏موضوع ازدواج خبر داد و گفت: نمایندگانی که در این ستاد عضو هستند در این جلسه ویژه حاضر و وظایف مرتبط به آنان ‏یادآوری و برعملکرد صورت گرفته نظارت می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره‌های ازدواج استانی و شهرستانی اشاره و عنوان کرد: برپایی جشنواره و نمایشگاه ازدواج در استان‌ها و ‏شهرستان‌ها سبب آشنایی بیشتر خانواده‌ها برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود به منظور استفاده از تسهیلات ارائه شده، است.

صبحی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده را برپایی کارگاه‌های قبل، حین و پس از ازدواج دانست و عنوان کرد: جوانان در ‏آستانه ازدواج و افرادی که هنوز از زندگی مشترک آنان بیش از پنج سال نگذشته است از مخاطبان اصلی ما برای ارائه ‏آموزش‌های مرتبط محسوب می‌شود.

وی به نامه نگاری صورت گرفته با مراکز مشاوره به منظورارائه تخفیف برای مشاور‌های ازدواج اشاره و تصریح کرد: مراکز ‏مختلف بنا به شرایط و مقدورات خود از مشاوره رایگان تا ارائه تخفیف را در هفته ازدواج در دستور کار خود قرار می‌دهند. ‏همچنین برپایی همایش‌های ازدواج موفق نیز در این هفته به صورت رایگان در دفعات بیشتری برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396، کدخبر: 1148097، www.news.msy.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین