پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حضور اولیا، دانش‌آموزان و همکاران استان اردبیل در جشنواره نوجوان سالم رشد بیش از ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شعار سال: منصور صاحب پیش از ظهر امروزدر همایش کشوری آسیب‌های اجتماعی که در هتل رضوان سرعین برگزار شد اظهار داشت: به توجه به حساسیت موضوع آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مدونی از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش تدوین شده استکه استان اردبیل نیز در راستای همان برنامه‌های تدوین شده، طرح‌های مختلفی را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دست اجرا دارد.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های اخیر آموزش و پرورش در بحث مداخلات اجتماعی و آسیب‌هایی که دانش‌آموزان را مورد تهدید قرار می‌دهدگفت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجم در استان‌ها است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل در تمامی برنامه‌هایی که با موضوعآسیب های اجتماعی در استان برگزار می‌شود، حضور داردتصریح کرد: برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای تحقق سیاست‌های ایجاد تحول در حوزه تعلیم و تربیت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و نیز سیاست‌های راهبردی وزارت در این زمینه در سه حیطه برنامه‌ریزی شده است.

صاحب بیان کرد: توسعه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، نهضت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز مراقبت از دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی، سه حیطه‌ای هستند که برنامه‌های آموزش و پرورش استان بر اساس آنها تدوین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیلاجرای جشنواره نوجوان سالم را یکی از برنامه‌های مهم در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: حضور اولیا، دانش‌آموزان و همکاران استان اردبیل در این جشنواره رشد بیش از 200‌درصدی را نشان می‌دهدو جای امیدواری است که با استمرار اجرای این برنامه‌ها بتوانیم در کاهش این آسیب‌ها موثر باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 1498527:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین