پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تهران از لغو روادید سفر برای گردشگرانی که به صورت گروهی و با تورهای مسافرتی به ایران و فدراسیون روسیه سفر می کند، خبرداد.

شعارسال:معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تهران از لغو روادید سفر برای گردشگرانی که به صورت گروهی و با تورهای مسافرتی به ایران و فدراسیون روسیه سفر می کند، خبرداد.

علی رفیعی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در چارچوب سیاست های کشورمان و باهدف تسهیل تردد اتباع 2 کشور و تبادلات گردشگری میان کشورمان و جمهوری فدراتیو روسیه موافقت نامه لغو روادید گروهی در سال جاری به امضای مقامات 2 کشور رسید.

وی ادامه داد: با استناد به این موافقت نامه شهروندان ایرانی و روسی درقالب گروههای گردشگری 5 تا 50 نفری نیاز به اخذ روادید برای سفر نداشته و می توانند در چارچوب برنامه ریزی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز از جاذبه های گردشگری 2 کشور بازدید کنند.

رفیعی تصریح کرد: در این راستا ساز و کار اجرایی خاصی نیز پیش بینی شده که به موجب آن لازم است که در گام نخست 2 طرف دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و مورد تایید را از طریق مجاری رسمی به یکدیگر معرفی کنند.

معاون گردشگری استان تهران اظهار کرد: آن دسته از شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که قصد برگزاری تورهای گروهی به کشورروسیه را دارند نسبت به ارائه مدارک برگزاری تور طبق ضوابط و مقررات تا 8 شهریور ماه به دبیرخانه اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تهران ارائه دهند.

به گفته رفیعی پس از زمان مشخص شده هیچ درخواستی قابل پذیرش و رسیدگی نخواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار3شهریور96، کدخبر: 327095،www. fararu.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین