پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
معاون تحقیق و توسعه و توسعه کسب‌وکار گروه دارویی برکت از مذاکره جدی با دو شرکت بزرگ داروسازی جهان برای واگذاری زمین در شهرک دارویی برکت به آنها جهت تولید دارو در ایران خبر داد.

شعار سال: محمدرضا باقری نژاد با اشاره به اینکه شهرک دارویی برکت هم‌اکنون آمادگی کامل ارائه خدمات به شرکت‌های دارویی را دارد، افزود: تاکنون حدود 30 درصد از اراضی شهرک نیز واگذار شده است. در این بین به چهار شرکت خارجی نیز زمین واگذار شده است که شامل نوونوردیسک، ویتابیوتکس و دو شرکت تجهیزات پزشکی هستند.

او درخصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه نوونوردیسک در شهرک دارویی برکت توضیح داد: این پروژه رسما سه ماه پیش با حضور سفیر دانمارک در ایران و مقامات ارشد نوونودیسک کلید خورد. برنامه نوو این است که حداکثر تا پنج سال آینده این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

وی عنوان کرد: مهمترین شرط در واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک دارویی برکت این است که قطعات صنعتی که واگذار می‌شوند باید براساس برنامه اجرایی که شرکت خریدار زمین می‌دهد، کار ساخت‌وساز انجام شود و شهرک از برنامه زمان‌بندی آنها مطلع است و اگر خلاف این برنامه عمل شود سند قطعی زمین به خریدار منتقل نمی‌شود. این شرط نیز با هدف تبدیل شدن شهرک دارویی برکت به یک شهرک کامل تولیدی گذاشته شده است. در مورد نوونوردیسک هم همین شرط وجود دارد.

معاون تحقیق و توسعه و توسعه کسب‌وکار گروه دارویی برکت در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا با دیگر شرکت‌های بزرگ داروسازی جهان جهت حضور در شهرک دارویی برکت مذاکره شده است؟ عنوان کرد: مذاکره با شرکت‌های معتبر داروسازی جهان به ویژه شرکت‌هایی که در فهرست Top 10 جهان قرار دارند در حال انجام است اما به دلیل اینکه مذاکرات هنوز نهایی نشده اسمی از شرکتی نمی‌برم. اما باید به این نکته اشاره کنم که مذاکره با دو شرکت از این فهرست به صورت جدی در حال انجام است.

باقری نژاد همچنین هدف گروه دارویی برکت را برای سال جاری کسب سهم 14 درصدی از بازار داروی ایران (از نظر ارزش عددی) اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دارو و سلامت (فانا)، تاریخ 4 شهریور 96، کد مطلب: 8233:www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین