پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
رئیس سازمان غذا و دارو: باید همه تصمیمات و فعالیت‌های خود را در راستای سلامت مردم متمرکز کنیم و کاهش قیمت و تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی با حذف واسطه‌ها را در دستور کار داریم.

شعارسال: به نقل از سازمان غذا و دارو، غلامرضا اصغری در نشست با مدیر کل و مدیران ارشد اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه باید اولویت‌های خود را مشخص کنیم تا بتوانیم به سلامت جامعه کمک موثری داشته باشیم اظهار داشت: باید در کنار هم و با حمایت‌های یکدیگر به سلامت مردم کمک کنیم.

اصغری اظهار داشت: روز به روز دانش پزشکی پیشرفت و قطعا تجهیزات پزشکی هر روز جایگاه تعیین کننده تری در بحث درمان پیدا می‌کند و به همین دلیل باید متناسب با آن رشد و بتوانیم وظیفه نظارتی خود را نیز اعمال کینم.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این که عمده‌ترین مصرف کننده دارو و تجهیزات پزشکی، خود وزارت بهداشت است گفت: اگر این قسمت را ساماندهی کنیم یعنی به ارایه خدمات بهتر در بیمارستان‌های دولتی کمک کرده‌ایم.

اصغری گفت: باید در انتقال فناوری به کشور و ایجاد اشتغال تلاش کنیم که در این راستا باید ارتباط با تولید کنندگان تقویت شود و در عین حال می‌توانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نیز تحقق بخشیم.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال فناوری برندهای اصلی دنیا و کالاهای با کیفیت به کشور گفت: هر چقدر بتوانیم واسطه‌ها را کمتر و حذف کنیم در کاهش قیمت و تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی بسیار موثر خواهد بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به رشد خوب تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر افزود: باید برای تقویت این شرکت‌ها کمک کنیم تا بازارهای خود را پیدا کنند و با این کار، فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی نیز می‌توانند در عرصه‌های مختلف و اقتصاد کشور سهیم باشند که در این زمینه باید از تجارب کشور‌های موفق استفاده کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 7شهریور1396، کدخبر: 1784685: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین