پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
استاندار هرمزگان گفت: پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان، به همراه تعدادی از مسئولان استان به شهرستان داراب عزیمت کردیم و جلسه ویژه شورای مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل شد و رسیدگی به مصدومین و حادثه دیدگان با بسیج تمامی امکانات صورت گرفت.

شعار سال: جاسم جادری در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز خلیج فارس ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان و جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، عنوان کرد: از این حادثه نمی توان به آسانی گذشت و نیاز است مسئولان مربوطه از جمله سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش نسبت به آن پاسخگو باشند .

وی ادامه داد: پس از بروز این حادثه استاندار فارس و فرماندار داراب تمامی اقدامات و کمک ها را جهت رسیدگی به حادثه دیدگان انجام دادند و سه بالگرد نیز جهت انتقال مصدومان اعزام شد.

استاندار هرمزگان افزود: باید مراقبت بیشتری در این خصوص صورت می گرفت چون دانش آموزان امانتی در دست مسئولان مربوطه بودند و امیدوارم این حادثه درس عبرتی برای کسانی باشد که دانش آموزان را به اردو می فرستند و از این پس دانش آموزان را شبانه اعزام نکنیم .

جادری گفت: پس از وقوع این حادثه بنده به همراه تعدادی از مسئولان استان به شهرستان داراب عزیمت کردیم و جلسه ویژه شورای مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل شد و رسیدگی به مصدومین و حادثه دیدگان با بسیج تمامی امکانات صورت گرفت .

وی با بیان اینکه افکار عمومی مردم ایران و به خصوص هرمزگان از این حادثه متاثر شده است، اظهار کرد: در این راستا روز شنبه را در هرمزگان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم داغداران این حادثه شریک باشیم .

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکرهای دانش آموزان جان باخته در این حادثه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ شهریور از گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود و از عموم مردم دعوت می کنم تا جهت ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده در این مراسم حضور یابند .

جادری همچنین بیان کرد: تمامی خدمات درمانی ارائه شده به مصدومان و حادثه دیدگان رایگان بوده و هیچ هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد .

اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که قصد داشتند در اردوی ملی فرزانگان در شیراز شرکت کنند، بامداد جمعه ۱۰ شهریور در شهرستان داراب استان فارس واژگون شد که بر اثر آن جمعی از دانش آموزان جان باختند و تعداد دیگری نیز دچار مصدومیت شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ 11 شهریور 96، کد مطلب: 472485: www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین