پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
دو ملی‌پوش سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهارات جالبی را در خصوص گذشته فوتبالی خود و همچنین مسایل حاشیه‌ای این رشته مطرح کردند

شعارسال: به نقل از سایت رسمی شبکه خبر، علیرضا نیکبخت واحدی با حضور در استودیو برنامه تیتر امشب با اشاره به حاشیه‌هایی که ممکن است برای هر ورزشکار مشهوری رخ دهد، اظهار داشت: اگر به گذشته فوتبال برگردیم که رشته اول کشور است، بازیکنانی که شهرت بیشتری نسبت به ما داشتند اگر دچار تخلف کوچکی می‌شدند، آن تخلف بسیار بیشتر در میان مردم بازتاب پیدا می‌کرد.

این فوتبالیست ادامه داد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و شهرت زیادی هم کسب کرده بودم، ناخواسته یا ندانسته دچار اشتباهاتی شدم که با عرف جامعه سازگار نبود. شاید طرز پوشیدن لباسم یا برخوردم با مدیرعامل مناسب نبوده است اما هرگز خود را تافته جدابافته از مردم نمی‌ دانستم.

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هم از طریق ارتباط تلفنی روی خط برنامه آمد و گفت: می‌خواهم شجاعانه صحبت کنم. در اوج شهرت، اشتباهاتی را مرتکب شدم که به من ضربه زد و باعث شد از زندگی حرفه‌ای خود عقب بمانم.

وی تصریح کرد: مسائلی که باعث شد زندگی حرفه‌ای من لطمه بخورد و سبب شد از بدنه فوتبال کنار بروم. یک بخشی مربوط به خودم بود و البته کناره‌گیری‌ام از فوتبال دلایل دیگری هم داشت اما نبود الگو برای بازیکنان امروز و بروز اختلافات میان مدیران و مربیان باشگاه‌ها یکی از معضلات عمده‌ای است که جامعه فوتبال ما با آن دست به گریبان است.

این پیشکسوت فوتبال درباره اتفاقات و حاشیه‌هایی که برای دروازه‌بان تیم پرسپولیس رخ داده است خاطرنشان کرد: سوشا مکانی باید بیشتر از خود مراقبت می‌کرد، اما حالا که این اتفاق پیش آمده است نباید با بازانتشار اخبار و عکس‌ها آبروی یک مسلمان را ریخت. البته باید توجه داشت که دنیای مجازی خطرات بسیاری را با خود به همراه دارد که باید به آن توجه داشت اما امیدوارم که مردم و رسانه‌ها از کنار این موضوع بگذرند.

نیکبخت واحدی هم کنار گذاشتن این دروازه‌بان را مناسب ندانست و افزود: من می‌توانستم به کار خود ادامه دهم اما به علت برخی اشتباهات، تاوان سنگینی دادم.

عبدالرحمن شاه‌حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیگر مهمان این برنامه بود و با اشاره به شجاعت نیکبخت واحدی و میناوند در اعتراف به اشتباهات خود، اظهار داشت: در فوتبال دنیا هم چنین مشکلاتی برای افراد مشهور رخ می‌دهد اما جلوگیری از ناهنجاری‌ها و خروج ورزشکاران از جاده آسفالت به جاده خاکی وظیفه مدیران باشگاه‌هاست.

وی ادامه داد: برای نمونه وقتی عکس یکی از فوتبالیست‌های مشهور تیم منچستر یونایتد در ساعت 2 نیمه شب منتشر شد، مربی آن تیم درباره این‌که چرا آن بازیکن در آن ساعت نخوابیده بود، سؤال کرد اما متاسفانه مدیران ما به‌جای هرگونه اظهار نظری در این گونه مواقع خود را پنهان می‌کنند. این در حالی است که در باشگاه‌های دنیا، بازیکن 24 ساعته رصد می‌شود. باید پرسید آقای مدیرعامل باشگاه حرفه‌ای و آقای رئیس فدراسیون؛ آیا به وظایف خود در خصوص ارائه برنامه حرفه‌ای به بازیکنان اقدام کرده‌اید؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 18دی1394،کدخبر: 118975: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین