پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
مديركل كميته امداد امام خميني استان زنجان با اشاره به ایجاد 439 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زيرپوشش گفت: در اين راستا مبلغ 42 میلیارد ریال از محل اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال پرداخت‌ شده است.

شعار سال: هدایت صفری ظهر یکشنبه در جمع مدیران کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه توسط کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی و ایجاد زمینه خودکفایی برای مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد در نتیجه اقدامات توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی از چرخه حمایتی این نهاد خارج میشوند، بیان کرد: این اقدامات با استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های مددجویان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی بسترسازی لازم برای توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: با اشتغال به کار مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی وابستگی آن‌ها به نهادهای حمایتی از بین رفته و کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها احیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه کمیته امداد به مؤلفه‌های استعداد سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، مشاوره‌های شغلی قبل و حین اجرای طرح و نظارت‌های فنی موجب اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی می‌شود، اضافه کرد: به منظور پایداری این طرح‌‌ها نظارت مستمر بر طرح‌ها نیز انجام می‌شود.

صفری با اشاره به ایجاد 439 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیرپوشش گفت: در این راستا مبلغ 42 میلیارد ریال از محل اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در پنج‌ ماه گذشته از سال‌جاری در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات اجرایی شده است، گفت: تسهیلات اشتغالزایی پرداخت‌شده به مددجویان از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در پنج‌ ماه گذشته از سال‌جاری 246 طرح اشتغال در مناطق روستایی استان به مبلغ 25 میلیارد و 280 میلیون ریال با هدف اشتغالزایی برای مددجویان ساکن در این مناطق ایجاد شده است، گفت: 193 فرصت شغلی جدید نیز در مناطق شهری با پرداخت 16 میلیارد و 280 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان شهری از ابتدای امسال ایجاد شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۲۰۰۰۸۷۳ ،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین