پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
24 میلیارد و 353 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به 233 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شد تا آنان بتوانند شغل‌های مورد نظر خود را ایجاد کنند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل؛ جهانبخش نژادجواد، معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه بيش از 24 ميليارد و 353 ميليون ريال تسهيلات اشتغال و خودكفايي در سال‌جاري به خانواده‌هاي تحت حمايت پرداخت شده است، گفت: مددجويان تحت حمايت پس از استعدادسنجي و فراگيري آموزش‌هاي لازم فني و تخصصي، با دريافت تسهيلات اشتغال وارد بازار كار مي‌شوند تا چرخه زندگي خود را با تكيه بر استعداد و توانايي‌هاي خود بچرخانند.

وي با اعلام اينكه با پرداخت تسهيلات اشتغال توانسته‌ايم در سال‌جاري 233 فرصت شغلي مناسب را براي خانواده‌هاي تحت حمايت ايجاد كنيم، بيان كرد: بانك‌هاي عامل نقش بسزايي را در اشتغال‌زايي براي مددجويان ايفا مي‌كنند كه با تعامل و همكاري‌هاي گسترده‌تر مي‌توانيم تعداد بيشتري از افراد مستعد اشتغال تحت حمايت را صاحب شغل و كسب درآمد كنيم.

نژادجواد با بيان اينكه 13 ميليارد و 113 ميليون ريال از تسهيلات پرداختي از محل منابع امدادي تأمين شده است، افزود: حدود 11 ميليارد ريال نيز از محل منابع بانكي در اختيار مددجويان قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان با اشاره به اينكه يكي از مهم‌ترين راهكارهاي اين نهاد به منظورتوانمندسازي خانواده‌هاي تحت حمايت پرداخت تسهيلات اشتغال‌زايي و كارآفريني است، گفت: همكاري همه جانبه بانك‌هاي عامل در اين زمينه مي‌تواند راهگشاي بسياري از مسائل پيش روي مددجويان باشد تا با دريافت تسهيلات اشتغال مسير خوداتكايي آنان هموارتر شود.

وي با بيان اينكه مددجويان تحت حمايت همواره جزو خوش‌ حساب‌ترين مشتريان بانك‌ها هستند، اعلام كرد: نظارت بر طرح‌هاي اشتغال موجب شده است تا هيچ‌گونه انحرافي در اجراي طرح‌ها وجود نداشته و مجريان از نظر كيفي و كمي محصولات خود را افزايش دهند.

نژادجواد با اشاره به اينكه تلاش داريم با تعامل و همكاري همه دستگاه‌هاي اجرايي و خيران بستري مناسب را براي رفع مشكلات مددجويان به خصوص در زمينه اشتغال آنان فراهم كنيم، بيان كرد: بانك‌هاي عامل حضوري مناسب در برنامه‌هاي كميته امداد دارند كه اين امر موجب پيشبرد اهداف اين نهاد در جهت توانمندسازي و خودكفايي خانواده‌هاي تحت حمايت شده است.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان با بيان اينكه بيشترين طرح اشتغال اجرا شده در زمينه دامپروري است، گفت: استان اردبيل با برخورداري از مراتع و آب و هواي مناسب ظرفيت بسيار مطلوبي را براي پرورش دام‌هاي سبك و سنگين دارد كه كميته امداد با شناسايي پتانسيل‌ و استعداد و علاقه مددجويان، در اين زمينه گام‌هاي بلندي برداشته است.

وي با اعلام اينكه حدود 100 طرح اشتغال‌زايي در سال‌جاري در زمينه دامپروري اجرا شده است، بيان كرد: با همكاري هر چه بيشتر بانك‌هاي عامل و سازمان جهاد كشاورزي استان تلاش داريم طرح‌هاي اشتغال نوين و جديدي را در اين زمينه اجرا كنيم تا مددجويان با تنوع محصولات خود در عرصه كارآفريني و صادرات محصولات توليدي به ساير مناطق و استان‌هاي همجوار گام بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 24 مرداد 96، کد مطلب: 697535:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین