پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
رسانه‌های خبری به تازگی تصاویری ماهواره‌ای از آتش‌سوزی گسترده خانه‌های مسلمانان میانمار منتشر کرده‌اند که تنها گوشه‌ای از جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان این کشور را برملا می‌کند.

شعارسال: کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار این روزها ابعاد وحشتناکی به خود گرفته به گونه‌ای که بسیاری از آن به عنوان نسل‌کُشی تمام عیار مسلمانان در این کشور یاد می‌کنند.

میانمار


ارتش میانمار از جمعه هفته گذشته دور جدید آزارواذیت و کشتار دسته‌جمعی مسلمان این کشور که عمدتا در استان راخین این کشور مسقر مستقر هستند آغاز کرده‌است.

میانمار


طی خشونت‎های اخیر نیروهای نظامی ارتش میانمار تاکنون بیش از 400 نفر قتل‌وعام شده و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند که عمدتا به سمت بنگلادش فرار کرده‌اند.

میانمار


پایگاه «تلگراف» در گزارشی با اشاره به حمله وحشیانه نیروهای نظامی میانمار به محل زندگی مسلمانان روهینگیا به نقل از شاهدان نوشت: ارتش میانمار ضمن آتش‌زدن خانه‌های مسلمانان دیوانه‌وار کودکان را سربریدند و افراد زیادی را زنده در آتش سوزاندند.

میانمار


در همین راستا پایگاه دیلی‌میل تصاویر ماهواره‌ای منتشر کرد که نشان می‌دهد خانه‌های یک روستا به طول کامل در آتش سوخته‌اند و به خاکستر تبدیل شده‌است.

میانمار


دیلی‌میل به نقل از فعالان حقو‌ق‌بشر محلی افزود: دولت میانمار به این دلیل روستای «چین خارلی» در شمال میانمار که متشکل از 700 خانه است را به آتش کشید تا با سوزاندن اجساد و از بین بردن هر گونه شواهدی، کشتار عظیم و نسل‌کُشی مسلمانان روهینگیا را پنهان کند.

میانمار

 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 15 شهریور96، کدخبر: 346130، www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین