پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مخابرات کردستان به جدیدترین تجهیزات مخابراتی مجهز است، افزود: شاخص تکنولوژی مخابراتی کردستان که به مشتریان ارائه می شود از پیشرفته ترین شاخص های مخابراتی جهان است.

شعار سال: دکتر حکمت در مراسم بازدید از اتاق نمایش پروژه فیبر نوری مخابرات کردستان به همراه نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: سرویس های نا محدود مخابرات که در بستر فیبرنوری قابل ارائه است موجب افزایش امنیتاطلاعاتی و ارتباطی در استان می شود.

وی ضمن تشریح بیشتر سرویس FTTH افزود: این سرویس به معنی "فیبرنوری تا ساختمان/خانه " است که یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ارتباطی دنیا محسوب می شود که به جای استفاده از کابل مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل مشتری بهره می برد و می توان سرویس های گوناگونی از جمله تلفن، اینترنت، سرویس های چند رسانه ای و دیگر سرویس های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکین قرار داد.

دکتر حکمت اعلام کرد: این سرویس به منظور توسعه شبکه کابل و فیبر نوری، کابل کشی فیبر خاکی و کانالی، کابلکشی فیبرهوایی ، فیبرنوری سایت های BTS و ظرفیت سازی بیش از 20000 پورت اجرا شده است که برای انجام این طرح مبلغ28.1 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه استارت پروژه FTTH یا ارسال فیبر نوری به منازل و ساختمان‌های استان کردستان درنبمه دوم سال گذشته زده شد افزود :خوشبختانه توانستیم با بسترسازی بیش از 20 هزار پورت تا پایان سال پروژه را به اتمام برسانیم.

حکمت با اشاره به اینکه کردستان جزو استان‌های موفق در واگذاری سرویس FTTH در ارتباط با تلفن همراه نیزاست، افزود: سرویس‌هاوتکنولوژیهای قابل ارائه به مشتریان در حوزه موبایل در سطح استان ،جزو پیشرفته‌ترین سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مخابراتی دنیا است.

گفتنی است در این بازدید سید احسن علوی ضمن ابراز رضایت از خدمات مخابرات در ارائه سرویس های متنوع و پیشرفته ابراز داشت که این مایه افتخار است که شاهدیم مخابرات استان کردستان توان ارائه تکنولوژی های مخابراتی را در استان همسو با پیشرفتهای جهانی دارا بوده و در این راستا از زحمات مدیریت و کارکنان مخابرات کردستان تقدیر و تشکر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 15 شهریور 96، کدمطلب:704889، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین