پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
حجت الاسلام رئیسی گفت: سکوت ننگین، بی‌تفاوتی و رویکرد دوگانه مدعیان سردمداری حقوق بشر در قبال جنایات هولناک و کشتار بی‌وقفه مردم مسلمانان در میانمار، شرم آور است.

شعارسال: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان فردوس با اشاره به جنایت‌های اخیر در میانمار اظهار داشت: جنایت‌های میانمار نقض تمامی قوانین حقوق بشر و نقض انسانیت است.

وی افزود: کجایند مدعیانان حقوق بشر؟ مگر مردم مظلوم میانمار انسان نیستند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چرا زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌پناه تنها به جرم مسلمان بودن باید اینگونه مورد هجوم هولناک‌ترین جنایات و فجایع قرار بگیرند؟

وی با اشاره به مهاجرت اجباری مردم این منطقه، خاطر نشان کرد: آنچنان عرصه را به این مردم مظلوم تنگ کرده‌اند که مجبور به کوچ اجباری به کشورهای همجوار شده‌اند و در این مسیر نیز به فجیع‌ترین شکل مورد قتل و غارت قرار می‌گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سکوت ننگین، بی‌تفاوتی و رویکرد دوگانه مدعیان سردمداری حقوق بشر در قبال جنایات هولناک و کشتار بی‌وقفه مردم مسلمانان در میانمار، شرم آور است، گفت: چرا آنهایی که دغدغه حمایت از حقوق حیوانات را مطرح می‌کنند، چشم خود را در مقابل وحشی‌گری‌ و جنایت علیه صدها هزار انسان بی‌گناه بسته‌اند؟

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل کاهش نزولات آسمانی در خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته در خراسان جنوبی سبب ایجاد مشکلاتی شده است، دولت و مسئولان محترم با همکاری صاحب نظران و دانشگاهیان فرهیخته راهکارهای چگونگی حل این مشکلات را با وجود همین کمبودها در نزولات آسمانی بررسی و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنند، در هیچ کاری بن بست وجود ندارد، راه‌های برون رفت را دولتمردان با همت و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم پیدا کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه رسیدگی به محرومان از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: توسعه یافتگی خراسان جنوبی نیازمند اقدام جهادی با روحیه انقلابی است تا در زندگی مردم تحول ایجاد شود، کار اقتصادی در استان خراسان جنوبی حرکتی جهشی نیاز دارد و با شیب ملایم قابل حل نیست.

رئیسی در پایان از برنامه‌ریزی‌های آستان قدس رضوی برای رفع محرومیت در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آستان قدس رضوی در این منطقه به میزان توان برای رفع محرومیت تلاش خواهد کرد، بررسی‌های کارشناسی برای کمک رسانی به محرومان این منطقه آغاز شده است، البته اولویت کار برای ما اقدامات فرهنگی در استان خراسان جنوبی از جمله شهرستان فردوس خواهد بود تا تمام مردم بتوانند از برکات آستان حضرت رضا علیه‌السلام مستفیض شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17شهریور1396، کدخبر: 4081923: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین