پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان شایعه شکایت فدراسیون فوتبال سوریه از ایران به خاطر الزام به رعایت حجاب در ورزشگاه آزادی را تکذیب کرد.
شعارسال : سخنگوی وزارت خارجه کشورمان شایعه شکایت فدراسیون فوتبال سوریه از ایران به خاطر الزام به رعایت حجاب در ورزشگاه آزادی را تکذیب کرد.

بهرام قاسمی در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که بعد از بازی ایران و سوریه برخی حواشی به وجود آمده و تعدادی از منابع خارجی اعلام کردند که فدراسیون فوتبال سوریه از ایران به خاطر الزام تماشاگرانش به رعایت حجاب شکایت کرده و این مسائل در حالی است که ایران در چند سال گذشته حمایت جدی از سوریه در مبارزه با تروریسم داشته است؟ تصریح کرد: با ارتباط دادن مسائل ورزشی با سیاست‌های ایران در سوریه موافق نیستم. آن‌چه در یکی دو روز اخیر در رسانه‌ها مطرح شده، اشتباه بوده و من از چنین شکایتی اطلاع ندارم.

وی گفت: به نظر می‌رسد آن‌چه فدراسیون سوریه دنبال می‌کند تلاش برای گرفتن امتیازات ورزشی بیش‌تر برای مسائل آتی خود است.

قاسمی تاکید کرد: تا جایی که می‌دانم مسائلی که در رسانه‌ها در مورد این قضیه مطرح شده است با واقعیت منطبق نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1396 ، کدخبر:  364659،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین