پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های توسعه همه جانبه در مدیریت شهری، گفت: توسعه اجتماعی یکی از ضرورت‌های اجرایی برای مدیریت جهانشهر یزد است.

شعار سال: «سیدمحمدرضا سیدحسینی» در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد با بیان این که در کل شهرهای کشور بیمار و دارای مشکلات فراوان هستند، اظهار کرد: با توجه به نقش مستقیم شهرداری‌ها در زندگی افراد گفت، مدیریت شهری به نگاهی جامع و توسعه‌ای در ابعاد و بخش‌های مختلف نیاز دارد.

وی افزود: متأسفانه تاکنون فقط شهرداری‌هایی موفق بودند که تنها نگاه سخت بر مدیریت شهری داشتند و این عامل اصلی وجود مشکلات متعدد در شهر است.

معاون استاندار یزد در ادامه با بیان این که نگاه پیشرفتی و توسعه‌ای یکی از ضرورت‌های مدیریت شهری است، گفت: شهر یزد شهری جهانی شده و بیش از پیش به نگاهی توسعه‌ای در سطح کلان نیاز دارد.

سید حسینی خاطرنشان کرد: بعد از جهانی شدن شهر یزد این شهر به الگویی برای دیگر شهرها و استان های کشور تبدیل شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در شهر یزد به جز بافت تاریخی هیچ اقدام و اثری قابل دفاع وجود ندارد، افزود: متأسفانه یزد علی رغم وجود ظرفیت‌های مختلف تاریخی به شهری کپی از شهرهای بزرگ کشور تبدیل شده است.

وی تدوین برنامه‌های فرهنگی با نگاه توسعه اجتماعی را یکی از ضرورت‌های اجرایی در مدیریت شهری دانست و بیان کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار یزد باید علاوه توسعه عمرانی توسعه فرهنگی و اجتماعی را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

معاون استاندار یزد در پایان با بیان این‌که شهردار سابق یزد در شرایط نامطلوب اقتصادی شهر یزد را مدیریت کرده است، گفت: اقدامات انجام شده توسط شورای چهارم شهر و شهردار سابق یزد قابل تقدیر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان یزد)، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 966-181100-5: www.yazd.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین