پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از امروز تا چهارم مهرماه یک هزار و 600 حاجی در قالب 12 کاروان با انجام شش پرواز هواپیمایی ایران ایر به استان باز می گردند.

شعار سال: ابوالفضل نوفرستی افزود: نخستین کاروان حجاج استان ساعت 16:25 امروز از فرودگاه مدینه وارد فرودگاه بین المللی بیرجند می شوند.
وی اظهار کرد: پروازهای دیگر حجاج نیز روزهای یکشنبه دوم مهرماه ساعت سه بامداد و عصر ساعت 18: 10، دوشنبه ساعت 17 و سه شنبه ساعت 3:35 بامداد انجام می شود.
وی گفت: نخستین بار امسال کاروان های حجاج استان در روزهای اول و دوم شهریور ماه در قالب شش پرواز از فرودگاه بین المللی بیرجند به حج تمتع اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: امسال یک هزار و 800 زائر و سایر عوامل اجرایی از استان به خانه خدا اعزام شدند که 45 درصد زائران از بانوان بودند.
وی افزود: از جمع زائران خراسان جنوبی که امسال به حج مشرف شدند دو زائر از جمله یک زن و مرد از شهرستان بیرجند به علت کهولت سن و مرگ طبیعی دعوت حق را لبیک گفتند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مهر 1396، کد مطلب: 82674576: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین