پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال فقط ۳۰ میلیارد از بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی دریاچه ارومیه تخصیص یافت.

شعار سال: سیدهادی بهادری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان غربی با اشاره به اشکالات و موانع توسعه این منطقه اظهار داشت: سال گذشته 1800 میلیارد تومان بودجه برای احیای دریاچه ارومیه مصوب شد که به دلیل کمبود نقدینگی و مشکلات مالی فقط 30 میلیارد تومان اختصاص یافت و روشن است که بحث احیا دریاچه ارومیه با 30 میلیارد به جایی نخواهد رسید.

بهادری افزود: طوفان نمک در راه است و با بودجه 30 میلیارد تومانی که برای احیاء دریاچه ارومیه تخصیص یافته این پارک ملی همچنان در وضعیت بحرانی خواهد بود.

وی با اشاره به فقدان سرمایه‌گذاری‌های کلان در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: متأسفانه مدیران استان در جذب سرمایه گذاران موفق عمل نکرده‌اند و در این میان بحث اوراق مشارکت روش خطرناکی بوده و در واقع می‌توان گفت روش استفاده از اوراق مشارکت آینده‌فروشی است.

بهادری تصریح کرد: آیندگان چگونه این هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد بنابراین باید روش‌های دیگری برای تأمین هزینه‌ها استفاده شود.

وی گفت: در بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی باید بهتر عمل کرد و در این میان سرمایه‌گذاران در آذربایجان غربی به علت گیر کردن در پیچ و تاب بروکراسی فراری می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با اعتباری افزون بر 1.5 میلیارد دلار از طریق صندوق توسعه ملی برای احیای دریاچه ارومیه اقدام کنیم.

وی از نحوه اجرای قانون نظام توزیع مالیات بر ارزش افزوده نیز انتقاد کرد و گفت: این قانون اشکالاتی دارد که باید به سرعت برطرف شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 1532478 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین