پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: هدف ما کاهش تلفات شبکه برق است که قصد داریم با توجه به اینکه در حال حاضر تلفات بیش از ۱۴ درصد است، در انتهای سال جاری به ۱۲ درصد برسیم.

شعار سال: ناصر اسکندری با اشاره به روزهای عزاداری سالار شهیدان امام‌حسین(ع) و برپایی تکایا و حسینیه‌ها در سطح استان، اظهار داشت: اداره برق استان به تکایا و حسینیه‌ها اطلاع‌رسانی لازم برای جلوگیری از انشعاب غیرمجاز برق را کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان این که تکایا و حسینیه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره برق و تقاضای انشعاب برای راه‌اندازی برق تکایا و حسینیه‌ها اقدام کنند، ادامه داد: همکاران بنده انشعاب را بدون دریافت هزینه و به صورت ایمن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این که هزینه برق مصرفی هم دریافت نمی‌شود، بیان کرد: برای دادن این تقاضا از سوی تکایا و حسینیه‌ها، باید افراد دارای تاییدیه‌ای از ارشاد یا یک سازمان رسمی باشند که این افراد به منظور برپایی عزاداری دور هم جمع شده‌اند تا اداره برق کار را برای آن‌ها انجام دهد.

اسکندری با بیان اینکه بحث بهینه‌سازی شبکه و تامین برق مطمئن در دستور کاری اداره برق البرز وجود دارد، اضافه کرد: برق استان در حال پیگیری تمام کردن امور برق مسکن‌های مهر استان است که وابسته به اتمام کار ساختمانی آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کاهش تلفات برق از اقدامات موثری است که برق البرز پیگیر آن است، عنوان کرد: هدف ما کاهش تلفات شبکه برق است که قصد داریم با توجه به اینکه در حال حاضر تلفات بیش از 14 درصد است، در انتهای سال جاری به 12 درصد برسیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 1532224 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین