پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اینکه میانگین رشد مصرف برق استان البرز بالاتر از کشور است، گفت:البرز تازه تاسیس بوده و میزان مهاجرت و رشد ساخت و سازها به افزایش مصرف برق منتهی شده است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اینکه  میانگین رشد مصرف برق استان البرز بالاتر از کشور است، گفت:البرز تازه تاسیس بوده و میزان مهاجرت و رشد ساخت و سازها به افزایش مصرف برق منتهی شده است.

ناصر اسکندری با بیان اینکه نیروگاه‌های برق در سراسر کشور اعم از استان البرز نیز به شبکه سراسری برق متصل هستند، اظهار داشت: صحبتی که مطرح شد،  درباره این موضوع که پذیرش معاهده پاریس سبب کاهش ظرفیت نیروگاه‌های برق شده درست به نظر نمی‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در پاسخ به سئوالی درباره مشکل اصلی قطعی برق در استان البرز، گفت: آب پشت سد نیروگاه‌های آبی کاهش یافته است و این نیروگاه‌ها که باید با ظرفیت 11 هزار مگاوات برق تولید کنند با کمبود مواجه شده و تنها در حدود 5 تا 6 هزار مگاوات برق تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  میانگین رشد مصرف برق استان البرز بالاتر از کشور است، عنوان کرد: رشد مصرف برق در سراسر کشور 6 درصد ولی نرخ افزایش مصرف برق البرزی‌ها 8 درصد بوده و این قطعی برق را هم باید دلیل آن  دانست که البرز تازه تاسیس بوده و میزان مهاجرت و رشد ساخت و سازها به افزایش مصرف برق منتهی شده است.

اسکندری نحوه پرداخت خسارات به آسیب دیدگان ناشی از قطعی برق را نیز اعلام کرد و افزود: اگر مشکلاتی از جانبه شرکت توزیع  برق استان البرز باشد یا خسارت بر اثر افزایش ولتاژ و نوسان برق بوده است، خسارت دیدگان با اسناد مربوطه به مراکز برق استان مراجعه کرده و با بررسی صورت گرفته در صورت صحت خلل در شبکه برق پرونده تکمیل می‌شود، که از دو طریق شرکت توزیع و بیمه‌ها مبالغ پرداخت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397، کدخبر: 1779228 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
اخه این افزایش در این استان با نرخ مصرف برق در سایر استان ها قابل مقایسه نیست! البرز نو استان ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
قطعا استان البرز که در حال توسعه هست رو نباید با استان های قدیمی مقایسه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین