پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه ۶۰ تیم برای رفع مشکلات سیستم برق در سطح استان البرز تشکیل شده است، گفت: در زمان برف گذشته میزان مصرف برق در استان البرز به ۷۵۰ مگاوات رسید که تنها ۲۷ مگاوات سیستم برق دچار خاموشی شد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه ۶۰ تیم برای رفع مشکلات سیستم برق در سطح استان البرز تشکیل شده است، گفت: در زمان برف گذشته میزان مصرف برق در استان البرز به ۷۵۰ مگاوات رسید که تنها ۲۷ مگاوات سیستم برق دچار خاموشی شد.

ناصر اسکندری در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: در زمان برف گذشته میزان مصرف برق در استان البرز به 750 مگاوات رسید که تنها 27 مگاوات سیستم برق دچار خاموشی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افزود: شاخه‌های شکسته درختان سبب سقوط بر روی سیستم برق و خاموشی شد و حدود 3.5 درصدی سیستم شبکه برق در محدوده درختان است و درختان کاج مشکل دیگر هستند که در محدود سیستم برق قرار دارند که مجوز شاخه‌زنی هم داده نمی‌شود.

اسکندری با بیان اینکه 60 تیم برای رفع مشکلات سیستم برق در سطح استان البرز تشکیل شده است، گفت: ترافیک سبب عدم دسترسی به این مکان‌ها شد و اگر مشکل گازرسانی نباشد مشکلی در برق‌رسانی وجود نخواهد داشت.

در ادامه جلسه سیروس شفقی فرماندار کرج با تاکید بر این نکته که باید مشکلات برف گذشته تجزیه و تحلیل می‌شد، تصریح کرد: تیم‌های خدمات و امداد رسان باید به مناطق حساس مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، پل و زیرگذرها توجه بیشتری کنند.

شفقی ادامه داد: مشکلاتی برای مسکن مهر ماهدشت ایجاد شد که باید این نقطه شناسایی شود تا در مدیریت بحران نقاط حساس دچار مشکل نشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 1654485، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
دیگه البرز یه استان جدا شده نباید با این مشکلات جزیی دست و پنجه نرم کنه دیگه واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین