پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
استاندار البرز گفت: مطالبات مردم باید در چارچوب قانون و نظم مطرح شود و نباید با تعرض به بخش های عمومی مطالبه گری داشت.

شعارسال: استاندار البرز گفت: مطالبات مردم باید در چارچوب قانون و نظم مطرح شود و نباید با تعرض به بخش های عمومی مطالبه گری داشت.

محمد علی نجفی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: مشکلات در شرایط آرام و امنیت قابل حل است، مجلس، دولت و قوه قضاییه دنبال حل مشکلات هستند.

وی ادامه داد: عده ای می خواهند از این قضیه سوء استفاده کنند، اگرچه موظف به تامین ارزاق مردم هستیم و با برگزاری جلسات مختلف تنظیم بازار این مهم دنبال می شود.

نجفی تاکید کرد: دقت عمل روی قبوض برق و آب، حضور مدیریتی قوی و درکل توصیه خویشتن داری می شود.

استاندار البرز گفت: عده ای سوء استفاده و تعرض به اموال عمومی کنند امروز مسئولان از مشکلات اشتغال مردم آگاه هستند و درهمین استان البرز با ارتقای سهمیه اشتغالزایی از 33 هزار شغل به 45 هزار نفر شغل که کوتاهی هیچ دستگاهی دراین زمینه تا پایان سال جاری قابل قبول نیست گام های موثری برداشته شده است.

وی اضافه کرد: هیچ شهروند مدرنی با تجاوز به بخش عمومی مطالبه گری ندارد، اما رسانه ها هم نباید بزرگ نمایی کنند.

استاندار البرز خطاب به مدیران حاضر در نشست، گفت: مشکلات مردم را جدی بگیرید و همچنان با حفظ کرامت ارباب رجوع خدمات دهی لازم را داشته باشید.

وی ادامه داد:با توجه به بودجه سال 97 و پیش بینی هایی که دراین زمینه صورت گرفته برای افق روشن تر لازم است به بخش خصوصی اعتماد و کمک بیشتری داشت.

نجفی اضافه کرد: اگرچه با توجه به پتانسیل های صنعتی و اقتصادی درالبرز شهرک های صنعتی نباید از دید این افق توسعه پنهان بماند.

وی ادامه داد: امروز در بخش های کشاورزی و صنعت می توان با هزارو 500 میلیارد تومان بوده سرمایه گذاری های خوبی داشت که لازم است تدابیر جدی صورت گیرد.

نجفی گفت: استان البرز در زمره استان هایی قرار گرفته که از بودجه کمتری نسبت به سایر استانها در سال آینده برخوردار است که باید این مهم با درایت کامل دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: درسمینار استانداران با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اول رئیس جمهوری نگرانی های مختلف مطرح شده است.

استاندار البرز تاکید کرد: هرآنچه مصوب می شود باید به جدیت اجرایی شود و دستگاه های اجرایی ملزم به این امر هستند ، پاسخگویی استانی ازسوی دستگاه های اجرایی ضرورت است.

وی یادآورشد: برای وحدت هرچه بیشتر اگر مجلس شورای اسلامی مصوبه ای داشت همگان باید پایبند باشند.

توجه به رویکرد اشتغال، اعلام دقیق آمار و عملکرد بویژه در بحث بودجه ازجمله موضوعاتی بود که از سوی استاندار البرز مورد تاکید قرار گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 82781063، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین