پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طرح پاکداشت طبیعت و فعالیت‌های زیست‌محیطی نباید معطوف به یک‌زمان خاص باشد.
شعار سال: فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طرح پاکداشت طبیعت و فعالیت‌های زیست‌محیطی نباید معطوف به یک‌زمان خاص باشد.

سیروس شفقی با اشاره به اجرای طرح پاکداشت طبیعت که روز جمعه  اول تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: پاکداشت طبیعت هرچند یک طرح است اما ازآنجاکه مسیر گردشگری جاده چالوس متعلق به همه مردم و گردشگران است لذا وظیفه‌ای عمومی و همگانی است که همه در این اقدام زیست‌محیطی مشارکت همه‌جانبه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: هدف ما این است که با انجام اقدامات نوین زیست‌محیطی برنامه‌های جدیدی را برای ارتقای وضعیت این حوزه مهم و تأثیرگذار در  سلامت و ارتقای جامعه تدوین کنیم و به‌ویژه برای نسل جوان فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست را با برنامه‌های جنبی که تدارک دیده‌شده نهادینه کنیم .

فرماندار ویژه شهرستان کرج همچنین با تأکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم جامعه و تداوم چنین طرح‌ها و اقداماتی از سوی دستگاه‌ها و مردم، عنوان کرد: از نگاه ما طرح پاکداشت طبیعت که وارد چهارمین سال تجربه مشارکتی خود می‌شود ادامه خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 4326087 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین