پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
سیروس شفقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ساماندهی متکدیان در این کلان‌شهر، گفت: طبق قانون شهرداری‌ها باید از تکدی گری جلوگیری کرده و آن‌ها را به‌سوی مشاغل آبرومند هدایت کنند.
شعار سال: فرماندار کرج از راه‌اندازی اولین مجتمع ساماندهی متکدیان در این شهر خبر داد و گفت: این مرکز ظرفیت پذیرش روزانه تا ۶۰ نفر را دارد.
 سیروس شفقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ساماندهی متکدیان در این کلان‌شهر، گفت: طبق قانون شهرداری‌ها باید از تکدی گری جلوگیری کرده و آن‌ها را به‌سوی مشاغل آبرومند هدایت کنند.

وی اضافه کرد: طبق قانون شهرداری‌ها موظف هستند نسبت به شناسایی و جمع‌آوری و تحویل متکدیان به مجتمع‌های اردوگاهی اقدام کنند.

فرماندار کرج در بخش دیگری به آغاز به کار مجتمع ساماندهی متکدیان در کلان‌شهر کرج از ابتدای تیرماه جاری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار است که چنین مجتمعی در شهرستان کرج راه‌اندازی شده و در مرحله تجهیز قرارگرفته است.

شفقی گفت: برابر بررسی‌های به‌عمل‌آمده بسیاری از افراد جمع‌آوری‌شده دارای خانواده بوده و به کانون خانواده برگشته‌اند.

وی بابیان اینکه این مرکز ظرفیت پذیرش روزانه تا ۶۰ نفر را دارد، گفت: در این مرکز فرایند شناسایی و غربالگری افراد انجام می‌شود.

فرماندار کرج به اشاره به راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ در کرج، گفت: برای اولین بار و با تأکید استاندار مرکز ماده ۱۶ که مخصوص معتادان متجاهر است در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

شفقی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت تبیین فرایند ساماندهی متکدیان خارجی نیز گفت: متکدیان خارجی که در سطح شهر به تکدی گری مشغول هستند به دودسته مجاز و غیرمجاز تقسیم می‌شوند.

وی تأکید کرد: افراد خارجی که حضورشان غیرقانونی است پس از دستگیری به همراه سرپرست از کشور خارج می‌شوند، معمولاً نقیصه‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که غالباً کودکان به همراه والدین خود نیستند و این امر مشکلاتی ایجاد می‌کرد که با هماهنگی و همراهی مقامات قضایی و انتظامی و دفتر امور اتباع خارجی، موضوع بررسی و مقرر شد تا افراد جمع‌آوری‌شده به اردوگاه عسگرآباد تحویل داده شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 4347354 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
اگر واقعا روزانه 60 نفر پذیرفته می شدن که الان باید کل گداهای ایران تموم میشد اخه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
خداییش نظر این دوستمون ته نظره! راست میگه دیگه! چرا وعده سر خرمن میدین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین