پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
عملیات اجرایی تعویض پایه های برق شهر لنده چند صباحی است که شروع شده است ولی متاسفانه چاله هایی با عمق دو متر در جلو مدرسه ابتدایی شهید فتحی و سعدی تهدیدی جدیدی برای 400دانش آموز است.
شعار سال: چندین روز از آغاز عملیات تعویض پایه های برق در سطح معابر و کوچه های شهرلنده به همت تلاش گران اداره برق در حال انجام است که در وع خود قابل تقدیر است ولی این حرکت نباید با بی تدبیری پیمانکار و ایجاد مخاطرات اساسی در محل های عبور و مرور مردم صورت گیرد.
متاسفانه ایجاد چاله هایی با عمق بیش از دو تر در بیشتر معابر و سنگ ریزی در این معابر علاوه بر ایجاد سدمعبر برای عابران پیاده و خودروها باعث به مخاطره افتادن جان دانش آموزان به خصوص دانش آموزان پایه ابتدایی شده است.
به دلیل بی تدبیری پیمانکار اداره برق شهرستان لنده بیش از 10روز است که چاله های به عمق بیش از دو متر در جلوی دبستان ابتدایی شهید فتحی و سعدی در معابر منتهی به این دبستان ها ایجاد شده است که تهدیدی جدی برای جان دانش آموزان شده است.
مدیران ای دو مدرسه ابتدایی نیز ضمن گلایه از وضعیت موجود اظهارداشتند که مخاطرات این چاله ها را چندین بار به اداره آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان تذکر داده و تماس هایی نیز با مسئولان مربوطه داشتیم.
داود وارسته یکی از اولیای دانش آموزان این دبستان ضمن گلایه از مسئولان گفت: ایجاد چاله در جلوی مدرسه ابتدایی را می توانستند به آخر این پروژه واگذار کنند.
وی افزود: پیمانکار اداره برق می توانست چاله جلوی دبستان ابتدایی که محل عبور و مرور دانش آموزان است را در اولین فرصت با جانمایی پایه برق پر کند و بعداً به سراغ سایر جاهای شهر برود.
داور شفایی یکی دیگر از اولیا دانش آموزان این دو دبستان ابتدایی اظهارکرد: چاله های حفر شده بیش از 10روز است که به حال خود رها شده اند و سنگ های بزرگ در مسیر نیز برای دانش آموزان مخاطره آفرین است.
به هرحال لازم است مسئولان اداره برق شهرستان لنده که این روزها در حال تلاش برای خط دومداره لنده و اصلاح و بهبود وضعیت برق خیابان های لنده هستند کمی با تدبیر تر نسبت به چاله های حفر شده در جلو این دبستان و سایر معابر شهری تلاش کنند و ابتدا نسبت به جانمایی این پایه ها اقدام کنند تا از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری کنند.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آفتاب، تاریخ انتشار 6 آذر 96، کد مطلب: 1796353، www.aftabir.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین