پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
یاسوج که عنوان پایتخت طبیعت ایران را با خود یدک می‌کشد، پر از چاله چوله به استقبال نوروز می‌رود تا به مسافران و گردشگران دست دوستی دهد.

شعار سال: چاله‌ چوله‌های دستگاه‌های خدمات رسان در کنار بی توجهی مدیریت شهری همچون زخمی عمیق بر پیکر پایتخت طبیعت ایران خودنمایی می‌کند تا همچنان شورای شهر به خواب زمستانی خود ادامه دهد.


وضعیت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج به حدی اسف‌بار بوده که شهروندان به تردد در این خیابان‌های پر از چاله چوله عادت کرده‌اند و رانندگان نیر حق اعتراضی برای خود قایل نبوده زیرا کسی برای این موضوع دل نمی‌سوزاند.

حال با آغاز فصل بهار و سفرهای نوروزی باید منتظر دل‌نگرانی مسافران و گردشگران از وضعیت خیابان‌های پایتخت طبیعت ایران باشیم، شهری که از مواهب الهی از جمله جنگل، آب و طبیعت بکر سرشار بوده ولی همیشه از سوء مدیریت رنج برده است.

احساس می‌شود در ماه‌های اخیر دیگر عمران شهری پایتخت طبیعت ایران به فراموشی سپرده شده به گونه‌ای که حتی جلسات شورای شهر بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و خبری از نسخه‌های شفا بخش برای درمان دردهای بی‌شمار حوزه عمران شهری وجود ندارد.

شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، گاز، مخابرات و ... با کند کاری‌های که در اکثر خیابان‌های شهر یاسوج انجام داده‌اند، زخمی روباز بر پیکر زیبای این شهر نهاده که هر لحظه شاهد پاشیدن نمک بر این درد هستیم.

برخی معتقدند در چاله‌های چوله‌های خیابان‌های شهر یاسوج می‌توان مزرعه پرورش ماهی راه اندازی کرد تا از معضل بیکاری رهایی پیدا کنیم و شاهد تعادل قیمت ماهی در این شهر باشیم.








شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 اسفند 97، کد مطلب: 1968814: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین