پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۲
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است این رشته به رغم کسب موفقیت های کنونی، هنوز در ابتدای راه سخت و طولانی تا المپیک ۲۰۲۰ است.

شعار سال: احد پازاج با بیان اینکه کشتی فرنگی هنوز روزهای سخت و حساسی را پیش رو دارد، خاطر نشان کرد: تیم ملی توانست در دو رویداد پیشین نتایج خوب و مطلوبی کسب کند که این موضوع به تلاش و غیرت مثال زدنی بچه ها و همچنین زحمات کادر فنی مربوط میشود، اما نباید فراموش کرد روزهای سختی پیش روی ماست و باید به خوبی با برنامه ریزی دقیق از این سختی ها تا المپیک عبور کرد.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: مهمترین هدف پیش روی ما حضوری موفق در بازبهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که کادر فنی تیم ملی باید خود را برای این دو هدف مهم مهیا و تجهیز کند.

وی با تاکید بر ادامه احترام و اجرای فرایند انتخابی تیم ملی گفت: بسیاری از ملی پوشانی که توانستند در رویدادهای قبلی بدرخشند و مدال کسب کنند از دل رقابتهای انتخابی بیرون آمدند. رقابتهایی که میدان را برای تمامی مدعیان مهیا می کند و در عین رعایت عدالت به تمامی جوانان باانگیزه و آینده دار اجازه اثبات شایستگی می دهد.

پازاج در خاتمه اظهار داشت: کشتی فرنگی ایران برای چندمین بار ثابت کرد می تواند شایستگی و توانایی خود را در عمل اثبات کند و همچون گذشته بدون هیچ ادعا و خواسته بزرگی به افتخارآفرینی برای ایران بپردازد. فرنگی کاران ما توانایی فراوانی دارند که اگر کمی مورد حمایت و لطف متولیان ورزش کشور قرار گیرند می توانند به شکوفایی برسند و شگفتی خلق کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:4099262، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین