پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
پس از قطعی شدن میزبانی اهواز در جام جهانی کشتی فرنگی 2018، نماینده اتحادیه جهانی کشتی به زودی از امکانات زیرساختی برای برگزاری این رقابت‌ها بازدید خواهد کرد.

شعارسال: میزبانی اهواز در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی سال 2018 قطعی شد.

بر همین اساس، طی نشست‌هایی بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان خوزستان، سالن چند منظوره دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان میزبان این رقابت‌ها به اتحادیه جهانی نیز معرفی شده بود.

نماینده اتحادیه جهانی نیز به زودی به ایران سفر خواهد کرد و از زیرساخت‌های برگزاری این رقابت‌ها در اهواز بازدید خواهد کرد.

بدین ترتیب شهر اهواز در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال 97 در دانشگاه شهید چمران میزبان آوردگاه جهانی کشتی فرنگی خواهد بود.

این رقابت‌ها با حضور 8 کشور برتر کشتی فرنگی دنیا روسیه، ایران، ترکیه، گرجستان، آلمان، ارمنستان، مجارستان و قزاقستان برگزار خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 مهر 1396، کدخبر: 13960716000265، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین