پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس از تشکیل کارگروه ویژه مسائل آموزشی اهل سنت در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس، این کارگروه تشکیل می‌شود.

شعار سال: سکینه الماسی خواستار تحقق شعارهای انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در همه زمینه‌ها شد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بهره‌مندی همه‌ مردم از فرصت‌های ارتقاء سیاسی و اداری را وعده داد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس درباره تذکر دو ماه پیش خود به رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس گفت: در دوره انتخابات شعارهای بیان شد که مردم با تکیه بر همین شعارها رای خود را به حجت‌الاسلام روحانی داده‌اند و در صورت تحقق نیافتن این شعارها، پیامدهای منفی در نگرش مردم به دولت ایجاد می‌کند و سبب بی‌اعتمادی به نظام اسلامی می‌شود.

الماسی از تشکیل کارگروه ویژه مسائل آموزشی اهل سنت در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با پیگیری برخی از نمایندگان مردم در مجلس، این کارگروه تشکیل و گوشه از مشکلات جامعه اهل‌تسنن حل می‌شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس با اشاره به مشارکت بالای جامعه اهل‌سنت درا نتخابات افزود: باید از نخبگان اهل سنت و نیروی‌های توانمند انسانی آنان در بدنه دولت استفاده شود.

وی با تاکید بر استفاده از بانوان در بدنه دولت افزود: امروزه باید از ظرفیت عظیم زنان نیز در بدنه دولت بیشتر استفاده شود و تنها به واگذاری سمت‌های تشریفاتی به آن‌ها اکتفا نکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 1539512: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین