پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
معاون بازرگاني وزير جهاد کشاورزي گفت: از سال آينده خريد تضميني گندم به بخش خصوصي واگذار مي شود.

شعارسال: يزدان سيف بيان كرد: وزارت جهاد کشاورزي با همکاري شرکت بورس کالاي ايران، سامانه اي را طراحي کرده است که در آن تمامي مشخصات گندم کاران ثبت مي شود و مشخصات زمين هاي زير کشت گندم نيز با نرم افزار جي پي اس نقطه يابي خواهد شد.

مدير عامل شرکت بازرگاني دولتي ايران، گفت: اين سامانه براي جلوگيري از فساد، کاهش بار مالي دولت، افزايش توان بخش خصوصي و همچنين تامين بيشتر منافع کشاورزان گندم کار اجرا مي شود.
سيف افزود: مقدمات طرح فراهم شده است و تا پايان مهر ماه نهايي مي شود. بر اساس اين طرح تا پايان آذرماه، اطلاعات و مشخصات گندم کاراني که سال آينده محصول گندم شان را به اين سامانه عرضه مي کنند، ثبت خواهد شد.
وي اظهار کرد: مورد ديگري که در اين سامانه قرار مي گيرد، برآورد تقريبي ميزان توليد کندم کاران تا پايان فصل برداشت است. اين برآوردها تا پايان بهمن و اسفند به صورت تقريبي اعلام مي شود و کشاورزان مي توانند به عنوان عرضه کنندگان در بورس ريجيستر بگيرند و پول شان را براساس نوع محصول و قيمت اعلام شده از بخش خصوصي دريافت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 16مهرماه96، کد خبر20171008102237925 : ،www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین