پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
رئیس هئیت جودو استان البرز گفت: تعدادی از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی جودو از البرز هستند و متاسفانه هیئت جودو به‌دلیل مشکلات مالی، قادر به پرداخت تسهیلات مناسبی برای ورزشکاران استان نیست.

شعارسال: محمد قدس، با اشاره به مراحل ساخت "خانه جودو" استان البرز اظهار داشت: کارهای اداری، اختصاص بودجه، زمین و مراحل اولیه ساخت خانه جودو توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت انجام شده است و 200 میلیون تومان اعتبار جدید نیز برای تکمیل آن دریافت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز در تمام رده‌های سنی ملی پوش دارد، افزود: تعدادی از ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی جودو از البرز هستند و متاسفانه هیئت جودو به دلیل اینکه مشکلات اعتباراتی و مالی دارد، قادر به پرداخت تسهیلات مناسبی برای ورزشکاران استان نیست.

رئیس هیئت جودو استان البرز با بیان اینکه تاکنون اسپانسر مالی برای سرمایه‌گذاری در جودو جذب نشده، عنوان کرد: دو هزار نفر در استان به صورت رسمی در رشته جودو مشغول فعالیت هستند و امیدواریم در آینده نزدیک ظرفیت البرز را در این ورزش ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با پیگیری لازم در اداره کل ورزش و جوانان البرز و هیئت جودو استان هر چه سریع تر خانه جودو افتتاح شود تا مشکلات تمرینات جودوکاران مرتفع شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16مهر1396، کدخبر: 1539594: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین