پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
معاون استاندار البرز با بیان اینکه برای پیگیری موضوع تخلیه لجن‌ها در اشتهارد تیمی را مامور بررسی می‌کنیم، گفت: اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد برخورد قاطع با مسببان آن انجام می‌شود.

شعار سال: فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرجدر مورد پیگیری استانداری البرز در مورد تخلیه لجن مربوط به واحدهای صنعتی در اشتهارد اظهار داشت: فرماندار اشتهارد به این موضوع رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به تایید احضار دو نفر در رابطه با این پرونده به دستگاه قضایی از سوی رئیس دادگستری اشتهارد، افزود: اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد برخورد قاطعبا مسببیناین موضوع انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه برای پیگیری این موضوع تیمی را مامور بررسی می‌کنیم، بیان کرد: فرماندار اشتهارد در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است و تیمی نیز برای بررسی این موضوع به اشتهارد اعزامو با عوامل این کار در صورت صحت موضوع برخورد لازم انجام می‌شود.

 پیش از اینرئیس دادگستری شهرستان اشتهارد از تشکیل پرونده قضایی برای موضوع تخلیه لجن در اشتهارد و احضار 2 نفر خبر داده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592668، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین