پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
عضو کمیته نظارت برانتخابات خانه احزاب ایران از تشکیل میز نظارت احزاب بر انتخابات در وزارت کشور خبر داد و گفت: این اقدام در انتظار تصمیم وزیر کشور است.

شعار سال: حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری عضو کمیته نظارت برانتخابات خانه احزاب در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه در دوره مجلس هشتم و انتخابات ریاست جمهوری دهم ریاست میز احزاب ایران را برعهده داشتید و عضو هیئت رئیسه خانه احزاب و کمیته نظارت برانتخابات خانه احزاب هستید، وزارت کشور جهت نظارت بر انتخابات 7 اسفند قرار است میز احزاب مستقر کند، اظهار داشت: در جلسه‌ای که هیئت رئیسه خانه احزاب متشکل از آقایان غفوری‌فرد، طاهرنژاد، حشمتیان و بنده با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور تشکیل شد، ما خواهان استقرار میز احزاب در ستاد وزارت کشور بودیم و این موضوع را با آقای مقیمی در جریان گذاشتیم.

وی ادامه داد: در آن جلسه آقای مقیمی پاسخ داد که بنده این موضوع را با آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در میان می‌گذارم؛ چراکه وزیر در این خصوص اعمال نظر نکرده است و هر زمان نظر موافق را اخذ کردم، جهت انجام اقدامات اعلام می‌کنم.

عضو کمیته نظارت برانتخابات خانه احزاب یادآور شد: ما همچنان منتظر تصمیم وزیر کشور در خصوص استقرار میز احزاب در وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم.

مرتضوی کیاسری با اشاره به انتصاب خود به عنوان رئیس ستاد انتخابات خبرگان جبهه اعتدال‌گرایان گفت: بنده از حُسن عنایت جبهه اعتدال گرایان تشکر می‌کنم؛ ولی من در این جلسه حضور نداشته و از تصمیم این جلسه مطلع نبوده‌ام.

وی ادامه داد: اعضای جبهه اعتدال‌گرایان بعد از تصمیم خود برای این موضوع به من خبر دادند و من نیز به آنها گفته‌ام با توجه به اینکه در خبرگان تصمیم ورود دارم، لذا پذیرش این مسئولیت برای من جهت برنامه‌ریزی و اجرا مشکل است. البته من در مورد پذیرش این مسئولیت فکر می‌کنم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري تسنيم، تاریخ انتشار: 29 دي 1394، کد مطلب: 975409 :www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین