پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک طی ۸ سال گذشته در تهران گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد اتفاقات بدی در خصوص نحوه جمع‌آوری و برخورد با کودکان کار در تهران بوده‌ایم.
شعارسال: عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک طی ۸ سال گذشته در تهران گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد اتفاقات بدی در خصوص نحوه جمع‌آوری و برخورد با کودکان کار در تهران بوده‌ایم.

مجید فراهانی در جریان دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی کودک، اظهار کرد: متأسفانه مصوبه‌ای را شورای شهر تهران در سالهای گذشته در خصوص شهر دوستدار کودک داشته که این مصوبه توسط شهرداری عملیاتی نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 36 هزار نفر از جمعیت شهر تهران را کودکان تشکیل می‌دهند که نیاز است شرایطی برای حضور آنها در جامعه فراهم شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کودکان سرمایه‌های زندگی ما و آینده سازان ایران هستند و ما برای تهران موظفیم نسبت به مسائل کودکان شهرمان با دقت بیشتری برعملکرد شهرداری نظارت کنیم و برهمین اساس و در اجرای وظیفه نظارت برحسن اجرای مصوبات شورا برابر بند سه ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و با عنایت به بررسی‌های انجام گرفته به شهرداری تهران در توجه مسائل کودکان شهر تهران و اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک تذکر می‌دهند.

فراهانی گفت: مصوبه شهر دوستدار کودک تنها مصوبه‌ای است که در 5 دوره شورای شهر تهران به تصویب رسیده که طرح جامع و خوبی است که باید هرچه زودتر اجرا شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهد اتفاقات ناخوشآیندی همچون مرگ بنیتا، جمع آوری کودکان کار و پیشتر از آن در سال 95 فاطمه دخترک 5 ساله‌ای که زیر تیغ بی مسئولیتی پیمانکار و احمال مدیران در بوستانی به جای شادی و زندگی طعم مرگ را چشید نشانه‌های بارزی است که تهران هنوز شهر دوستدار کودک نشده است.

عضو شورای شهر تهران فزود: مسئله پرداختن به کودکان نه تنها وظیفه بلکه تعهدی برای شوراست و شهرداری نیز باید ورود جدی را به اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک داشته باشد.

فراهانی گفت: برهمین اساس باید هر 6 ماه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در خصوص مصوبه به شورا ارائه شود و این درحالی است که عملا این مصوبه معطل مانده و انتظار می‌رود شهرداری تهران براساس مصوبه 8 سال پیش ورود جدی را به اجرای آن داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 مهر 1396، کدخبر: 1541551، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
یعنی عمرا اگه بچه های خودشون بودن اینجوری برخورد می کردن با این طفل معصوما
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین