پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
«عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات آزادسازی الحویجه رسما اعلام کرد که شهرستان الحویجه واقع در ۴۵ کیلومتری غرب شهر کرکوک به طور کامل از چنگ داعش بازپس گرفته شد.

شعار سال«عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات آزادسازی الحویجه رسما اعلام کرد که شهرستان الحویجه واقع در ۴۵ کیلومتری غرب شهر کرکوک به طور کامل از چنگ داعش بازپس گرفته شد.

فرمانده عملیات آزادسازی الحویجه تاکید کرد که یگان‌های ارتش و نیروهای الحشد الشعبی ماموریت خود را در مرحله دوم عملیات آزادسازی این شهرستان به پایان رساندند.

یارالله افزود: نیروهای عراقی موفق شدند مناطق بخش جنوبی شهرستان الحویجه را از مرکز شهرستان الحویجه و منطقه الریاض و همچنین ۱۶۱ روستا و منطقه را بازپس بگیرند و بر جاده الفتحه-الریاض به سمت کرکوک مسلط شوند.

نیروهای ارتش و الحشد الشعبی همچنین موفق شدند بر رشته کوه های حمرین از پل زغیتون تا پل الفتحه به مسافت ۴۵ کیلومتر را در اختیار خود بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اهل بیت ، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کدمطلب:726812، www.abna24.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین