پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ صحنه سیاست را با کاسبی و چانه‌زنی در بازار اشتباه گرفته است.

شعار سالآیت‌الله سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در جمعنمازگزارنجمعه شهر یاسوج با بیان دشمنی‌های دشمنان اظهار کرد: طبیعت دشمن مانند گرگ است و دشمنان ما گاه مثل گرگ حمله می‌کنند ولی گاه نرم حمله می‌کنند و مانند موریانه نقطه ضعف را پیدا کرده و به درون انسان رخنه و نفوذ می‌کنند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه باید چشمان بیدار در برابر دشمنان داشته باشیم، تصریح کرد: در برابر دشمنان گرگ‌نما و موریانه صفت باید هم قدرت و هم بصیرت داشته باشیم پس مسلمان در برابر دشمن گرگ صفت که سعی در حمله دارد باید علاوه بر آگاهی و هوشیاری وسیله دفاعی هم در برابر دشمن داشته باشد.

حسینی با بیان این که کشور به واسطه رهبری آگاه گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: دشمن ما یعنی آمریکا چنگ و دندان نشان می‌دهد مخصوصا از وقتی که این رئیس جمهور کاسب پیشه سر کار آمده و صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته و نمی‌داند که ملت ما پشت سر رهبر آگاه هوشیار و بیدار همیشه در صحنه قرار دارد.

وی با بیان این که اگر آمریکا می توانست به ما بیش از این ضربه می‌زد افزود: در مقابل آن‌ها ارتش و سپاه مقتدر قرار دارد و بازوی مقتدر ایران اسلامی سپاه است و فریاد زدنترامپاین است که نقشه هایش در منطقه توسط سپاه خنثی شد و عوامل آن‌ها در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.

خطیب جمعه یاسوج با بیان این که بدون سر و صداهای دشمن بزرگ به راه خود ادامه می‌دهیم اظهار کرد: از دشمن و گرگ چیزی جز درندگی نباید انتظار داشته باشیم چرا که این‌ها بی‌دین و بد عهد و دشمن آزادی و استقلال هستند و ما هم به لطف خدا و با پیروی از ائمه اطهار معصومین و با تکیه بر درون خودمان و انسجام خود در برابر توطیه‌هایدشمنانمی‌ایستیم و به وسیله نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان تو دهنی به آن‌ها می‌زنیم و می‌گوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نهجولانگهتوست.

آیت‌الله حسینی در ادامه و در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به ۲۵ محرم و شهادت امام زین‌العابدین(ع) اشاره کرد و گفت: بنی امیه فکر می‌کردند که با شهادت امام حسین تیر آخر به اسلام می‌زنند اما امام زین‌العابدین در بدترین موقعیت وظیفه امامت خود را انجام داد و راه سیدالشهدا را زنده نگهداشت و منتظریم که آن نور خدا ظهور کند و تقاص مظلومین تاریخ مثل مسلمانان میانمار را بگیرد.

وی کشته شدن و سوزانده شدن و غرق شدن مردم میانمار را برای دنیا یک لکه ننگ دانست و گفت :مدعیان حقوق بشر هم کر و هم کور و هم لالند پس مسلمانان اگر استقلال و عزت می‌خواهند نباید ساکت بنشینند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۲۱۰۰۰۳۱۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین