پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به آماده شدن گزارش هیئت گفت: برخی از تخلفات محرز شده که در آخرین جلسه هیئت، مسئولین صندوق و مدیرعامل بانک سرمایه این تخلفات را تائید کردند.

شعارسال: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان حدود چهار هزار سند و ورق مورد بررسی قرار گرفت، گفت: آخرین جلسه هیئت تحقیق و تفحص سه شنبه هفته گذشته برگزار شد که علاوه بر علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش که در دوران وزارت وی این تخلفات صورت گرفت، مسئولین فعلی وزارت آموزش و پرورش، مدیرعامل و مسئولین فعلی بانک سرمایه، هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان و برخی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مواردی از تخلفات ذکر و گزارش هیئت تحقیق و تفحص قرائت شد که برخی از آقایان به تخلفات صورت گرفته و جرائم انجام شده اشاره کرده و آنها را تائید کردند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: در حال حاضر گزارش تحقیق و تفحص آماده شده و ما در تلاش هستیم تا خلاصه ای از گزارش را تهیه و برای قرائت در صحن مجلس تحویل هیئت رئیسه مجلس کنیم.

کوچکی نژاد با بیان اینکه هیئت بدور از هر گونه مسائل سیاسیف فقط کار کارشناسی انجام داد، افزود: گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای مشکلات فرهنگیان عزیز بوده که امیدواریم با مشخص شدن نقایص موجود، مسئولین در جهت بهبود وضعیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: گزارش مذکور به احتمال زیاد در آبان ماه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت افکارنیوز، تاریخ انتشار: 25مهر1396، کدخبر: 672238: www.afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین