پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۴۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پس از به پایان رسیدن ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرائت آن در نوبت صحن قرار می‌گیرد که با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای مجلس، اوایل آبان ماه ارائه خواهد شد.

شعارسال: جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در چند جلسه، گزارش‌هایی از نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش مجلس قرائت شده است و ارائه آن سه‌شنبه این هفته به پایان می‌رسد.

وی افزود: پس از به پایان رسیدن ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات، قرائت آن در نوبت صحن قرار می‌گیرد که با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای مجلس، اوایل آبان ماه ارائه خواهد شد.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد: رقم 13 هزار میلیارد تومان تخلف اعلام شده فقط مربوط به بانک سرمایه است و تخلفات صندوق ذخیره در آینده اعلام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه یقیناً تعداد متهمان این پرونده اضافه خواهد شد، عنوان داشت: تخلفات شرکت پترو فرهنگ، شرکت‌های پتروشیمی، لیزینگ‌، صندوق‌های رفاهی و ساختار اشتباه صندوق ذخیره در گزارش‌ها بررسی شده‌اند. 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15مهرماه96، کد خبر: 13960715000702، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
8 میلیارد از صندوق برداشته شده و برای هیچکسم مهم نیست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین