پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۰۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کشف ۹۰۰ سند مربوط به تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

شعارسال : قاسم احمدی لاشکی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را مهمترین دستور کار فعلی مجلس ارزیابی و تصریح کرد: در دوره اخیر مجلس تحقیق و تفحص‌های بسیاری از نهادهای اقتصادی صورت گرفت ولی هیچ یک به اندازه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به لحاظ کمی و کیفی دارای اهمیت نبوده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وجود سلیقه‌های گوناگون در آن به صورت قاطع رأی به انجام تحقیق و تفحص داد، اظهار کرد: دامنه این تحقیق و تفحص از سال 1374 تا به امروز است و بر اساس آخرین نشستی که در کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد، سعی شد گزارش این طرح مهم در اسرع وقت نهایی و به صحن علنی ارائه شود.

وی افزود: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس نباید اخبار کمیته تحقیق و تفحص پیش از تدوین گزارش به بیرون از جلسه درز کند و به همین دلیل کمیته تحقیق و تفحص سخنگو ندارد ولی باید عنوان کنم که اخبار خوبی در راه نیست.

احمدی با بیان اینکه تا کنون 900 سند در کمیته تحقیق و تفحص آماده شده که بیانگر تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان است، ادامه داد: تلاش کمیته تحقیق و تفحص و کمیسیون آموزش و تحقیقات بر این است که گزارش نهایی سریع‌تر جمع‌بندی شود تا عده‌ای نتوانند دخل و تصرف سوء در این پرونده داشته باشند تا برخی اسناد را منهدم و از بین ببرند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از تأکید رئیس مجلس به منظور آمادهسازی هرچه سریع‌تر گزارش نهایی و ارائه آن به صحن علنی خبر داد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره میزان تخلفات صورت گرفته از سوی مسئولان، توضیح داد: قطعا پای برخی از مسئولان وقت در این پرونده گیر است و در گزارش نهایی قطعا میزان تخلفات صورت گرفته بیان خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 355092، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین