پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
رئیس دفتر رئیس جمهوری که به منظور شرکت در چهل و ششمین مجمع جهانی اقتصاد به داووس رفته است با جمعی از مدیران بانک های اروپایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعار سال: محمد نهاوندیان در این دیداربا تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران زمینه های لازم برای همکاری مشترک در سرمایه گذاری ها را پیش از اجرایی شدن برجام آماده کرده است در رابطه راهنمایی تجاری رفع تحریم توضیحاتی را به ایشان ارائه کرد.

نهاوندیان در جمع مدیران بانک های اروپایی به تبیین این راهنما که در آن نحوه همکاری ایران با بانک‌های اروپایی وآمریکایی را به تفصیل توضیح داده است پرداخت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین در این دیدارها اولویتهای سرمایه گذاری در ایران و به ویژه شرایط و ویژگی های سرمایه گذاری در پروژه های زیر ساختی و پروژه های نفتی و گازی را تشریح کرد.

در این دیدارها مدیران بانک های اروپایی نیز ضمن استقبال از اجرایی شدن برجام و فراهم شدن فرصت های تازه برای تعاملات اقتصادی ، بانکی و مالی با ایران، برای هرگونه همکاری و تسریع در ایجاد زمینه های مناسب سرمایه گذاری ابراز آمادگی کردند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394، کد مطلب: 94110200622 :www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین