پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: به صورت کلی عرضه محدود پژو ۲۰۰۸ در بازار باعث شده تا پژو ۲۰۰۸ اختلاف قیمتی ۲۰ میلیون تومانی را از کارخانه تا بازار تجربه کند.

شعارسال: براساس اعلام شرکت ایران خودرو قرار بود سری اول محصول پرحاشیه پژو ۲۰۰۸ شهریورماه تحویل مشتریان شود، اما با نزدیک شدن به روز‌های پایانی مهرماه هیچ خبری از تحویل این خودرو و تردد آن در سطح شهر نشد تا اینکه روزگذشته ایران خودرو اعلام کرد " پس از ارسال دعوت نامه و تحویل خودرو ۲۰۰۸ با موعدشهریور ماه، عرضه این محصول به مشتریان با زمان تحویل مهرماه آغاز شده است".

این موضوع در حالی از سوی این شرکت مطرح می‌شود که هنوز فعالان بازار از نزدیک پژو ۲۰۰۸ را ندیده و حتی در پاسخ به پرسش خبرنگار که بازار خرید و فروش پژو ۲۰۰۸ چگونه هست می‌گویند: ما هنوز این خودرو را از نزدیک ندیده ایم چه برسد به اینکه خرید و فروش آن را انجام دهیم.

محمدی یکی از فروشندگان خودرو با اعلام اینکه تعداد انگشت شماری از پژو ۲۰۰۸ در بازار خودرو دیده شده است، گفت: اگر سری به نمایشگاه‌های عباس آباد تهران بزنید به جرأت می‌توانم بگویم مازراتی می‌بینید، اما پژو ۲۰۰۸ نه.

وی با بیان اینکه هنوز این محصول فرانسوی وارد بازار خودرو نشده است، افزود: اگر هم خودرویی در سطح شهر تردد کرده به عنوان تست پلاک گذاری شده است.

موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو هم در همین ارتباط می‌گوید: در مورد میزان تعداد خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ که شهریورماه تحویل مشتریان شده باید ایران خودرو آمار دهد، اما به صورت کلی عرضه محدود این خودرو در بازار باعث شده تا پژو ۲۰۰۸ اختلاف قیمتی ۲۰ میلیون تومانی را از کارخانه تا بازار تجربه کند.

وی با طرح این پرسش که چرا باید پژو ۲۰۰۸ این میزان اختلاف قیمت در بازار داشته باشد، گفت: در این رابطه باید مسئولان مربوطه پاسخ گو باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فردا ، تاریخ انتشار: 26مهر1396 ، کدخبر: 738206: www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین