پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: برای جمهوری اسلامی ایران، زیستن در یک منطقه امن حیاتی است.

شعارسال: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در پیامی تصویری به صورت زنده در همایش بین المللی ایران و مناطق پیرامونی اظهار داشت: شاید مهم ترین مشکل ما فهم اشتباه در خصوص مشکلات منطقه است که باعث شده سیاست های غلطی برای حل مشکلات در پیش گرفته شود و این اشتباه ادراک منجر به پیشنهاد و اجرای راهکارهای بسیار نادرستی شده است که این راهکارها امروز شرایط نا مناسبی را در منطقه ما دامن زده است.

وی گفت: اطمینان دارم که این سمینار می تواند برای ادراک درست از مشکلات منطقه و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای ایجاد محیط امن کمک کننده باشد.

ظریف با اشاره به اینکه برای جمهوری اسلامی ایران، مناطق پیرامونی بسیار مهم است، تصریح کرد:جمهوری اسلامی به دلیل مردمی بودن از امنیت و پیشرفت برخوردار است و امنیت و پیشرفت خود را از درون می‌گیرد و البته تمایل به همکاری منطقه ای و بین المللی هم وجود دارد اما امنیت و پیشرفت برای ایران درون زا است و در عین حال برون گرا هست.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: برای ایران، زیستن در یک منطقه امن حیاتی است و برای همین است که جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ چهل ساله خودش همواره تلاش کرده به گفتگو، همکاری، مقابله و مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در منطقه کمک کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396 ، کدخبر: 4122165 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین