پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
بوی بدن طبیعی است اما گاهی شدت بوی ناشی از عرق در زیر بغل بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است. گاهی حتی شست‌و‌شوی روزانه بدن، استفاده از خوشبوکننده‌ها نیز راه حل این مشکل نیست.

شعار سال: بوی بدن طبیعی است اما گاهی شدت بوی ناشی از عرق در زیر بغل بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است. گاهی حتی شست‌و‌شوی روزانه بدن، استفاده از خوشبوکننده‌ها نیز راه حل این مشکل نیست.

بوی ناخوشایند زیر بغل نه تنها آزاردهنده است بلکه پیدا نکردن راهی برای از بین بردن یا کاهش بو می‌تواند باعث ناامیدی شود. برای از بین بردن بوی عرق بدن شما چند روش را می‌توانید امتحان کنید.
از مواد شوینده‌ آنتی باکتریال استفاده کنید
چیزی که باید بدانید این است که بوی ناخوشایند عرق ناشی از باکتری‌هایی است که این بو را ایجاد می‌کنند بنابراین بهتر است برای از بین بردن بوی بد از مواد شوینده‌ای استفاده کنید که حاوی بنزوئیل پراکسید هستند. این نوع شوینده‌ها باکتری‌ها را کاهش می‌دهند و بوی ناخوشایند را از بین می‌برند.
سرکه سیب
شما می‌توانید با سرکه سیب با باکتری‌ها مبارزه کنید. سرکه سیب با ایجاد تعادل در PH(میزان درجه اسیدی یا قلیایی بودن) پوست بوی تند بدن را کاهش می‌دهد. نگران بوی سرکه نباشید. این بو پس از خشک شدن بدن و با آب کشی از بین می‌رود. یادتان باشد از سرکه سیب زمانی که بدن را با وکس شیو کرده‌اید استفاده نکنید.
بدن را خوب خشک کنید
قبل از اینکه چیزی را روی پوست خود بمالید مطمئن شوید که پوست‌تان کاملاً خشک است. استفاده از دئودورانت و سایر خوشبو کننده‌ها روی پوست خیس بوی بدن را شدید‌تر می‌کند. بنابراین قبل از استفاده از هر ماده‌ای برای خوشبو کردن پوست بدن را کاملاً خشک کنید.
از برندهای متفاوت استفاده کنید
خیلی وقت‌ها یک ضد عرق یا خوشبو‌کننده به پوست شما نمی‌سازد و به همین دلیل است که احساس می‌کنید عرق بدن‌تان بد بوست. اگر فکر می‌کنید چنین موردی در مورد خوشبو‌کننده شما هم صادق است پس بهتر است از یک محصول دیگر استفاده کنید. در بعضی از موارد مواد شیمیایی به کار رفته در محصول با پوست شما ناسازگار است و اثر مطلوب را نمی‌گذارد.
لباس‌های تمیز بپوشید
لباسی که بوی عرق قبلی شما بر آن جا مانده است باعث می‌شود شما بوی عرق شدید‌تری را احساس کنید. این بسیار مهم است که پس از شست‌و‌شوی خود از لباس تمیز و خوشبو استفاده کنید. علاوه بر این لازم است لباس‌هایتان را هم با مواد شوینده مناسب و خوشبو بشویید. شاید لازم باشد هر روز یک لباس تازه بپوشید تا بوی تند عرق بدن‌تان مشخص نشود.
بدن را با شوینده بشویید
برای کسی که زیاد عرق می‌کند یک دوش گرفتن ساده بدون استفاده از مواد شوینده و لیف کافی نیست. شما برای از بین بردن بوی عرق حتماً باید از شوینده‌ای که بوی خوبی دارد استفاده کنید و بدن را با لیف بشویید. یک ژل شوینده معطر بخوبی می‌تواند در تغییر بوی بدن شما

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران ، تاریخ انتشار 30 مهر96، کدمطلب:204683، www.iran-newspaper.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین