پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت توسعه باغ های دیم در اراضی شیبدار به منظور حفظ منابع طبیعی و افزایش اشتغال،تولید و درآمد مردم تاکید کرد.

شعارسال : به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در دومین روز از سفر به استان فارس، مهندس محمود حجتی در بازدید از باغات انجیر 5000 هکتاری آبسرد کرفت شهرستان جهرم خطاب به مسئولان تاکید کرد:با تسهیل و تسریع امور متقاضیان،زمینه توسعه باغ های دیم در اراضی شیبدار را فراهم کنند.

وی از سازمان های جهاد کشاورزی خواست تا مشاره های فنی و آموزشی برای این منظور ارائه کنند و همچنین ادارات منابع طبیعی همکاری لازم را برای ایحاد باغ های دیم در اراضی مستثنیات به عمل آورند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:برای ایجاد باغ های دیم در اراضی ملی باید در چارچوب قوانین عمل شود به گونه ای که عرصه متعلق به منابع ملی باشد و با فراهم کردن امکان فعالیت مردم در این باغ ها،ضمن حفظ خاک و منابع طبیعی، زمینه ایجاد اشتغال،تولید و درآمد بهره برداران فراهم شود.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 4 آبان 96، کد خبر : ۱۹۳۸۲۱ ،www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین