پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با رد برخی اخبار ضد و نقیض با تاکید بر تعامل کامل این شورا با محمد بنا گفت: به عنوان بازوی فدراسیون هدفمان خدمت به کشتی است.

شعار سال: محمد دلیریانبا بیان اینکه دغدغه اصلی اهالی ورزش، حضور موفق در المپیک و کسب موفقیت در این رویداد بزرگ است افزود: شورای فنی در سال حساس و مهم المپیک از هیچ تعاملی با محمد بنا دریغ نکرده و حتی با برخی درخواست‌های فنی وی به رغم خارج بودن از چارچوب فرآیند نیز موافقت و همکاری کرده است.

وی در خصوص وضعیت سعید عبدولی ادامه داد: در جام تختی با توجه به اینکه مرحله اول انتخابی تیم ملی بود، شاهد مبارزات خوبی بین کشتی گیران داخلی بودیم و تعیین نفرات حاضر در این رقابتها نیز با نظر سرمربی تیم ملی بود. در مورد سعید عبدولی هم باید گفت که ما در نهایت لیست سرمربی تیم ملی را تأیید کردیم، همانطور که به ۶ نفر خارج از فرآیند مجوز حضور در جام تختی دادیم و یا کریم فر را از جام تختی معاف کردیم، استنباط ما این بود که حضور عبدولی هم مانند سایر نفرات با توجه به دیدگاه فنی محمد بنا صورت گیرد.

دلیریان با تاکید بر لزوم برخورداری از نظم و برنامه در آستانه المپیک تصریح کرد: کشتی گیری که می خواهد پای در میدان بزرگی همچون المپیک بگذارد باید تمام برنامه ها و اولویت‌هایش این مسابقات باشد. مطمئنا کسانی در این راه موفق هستند که از ابتدا به فتح قله می اندیشند و برای رسیدن به هدفشان به هیچ مساله دیگری فکر نمی‌کنند.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه باید به مسابقات انتخابی پایبند باشیم خاطرنشان کرد: برگزار نشدن پیکارهای انتخابی باعث از بین رفتن انگیزه جوانان و نفرات مستعد می‌شود. ضمن اینکه تجربه ثابت کرده؛ مدعیان بدون حضور در انتخابی خود را از پیش انتخاب شده می‌دانند و به آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای مهم نخواهند رسید.

وی در پایان گفت: ما باید به فکر بعد از المپیک هم باشیم و کشتی گیران جوان و مستعد را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حفظ کنیم، نه اینکه با بی توجهی به رقابتهای انتخابی و میدان دادن به آنان، انگیزه رشد و پیشرفت آنان را از بین ببریم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394، کد مطلب: 3031352 :www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین